Hvad skal den koste?
Fra : Thomas Hvalsø Sørens~

Dato : 15-07-02 15:18

Jeg håber dette er den rigtige gruppe at skrive til...

Jeg overvejer at skille mig af med mit kæreste eje; en Yamaha XJ600S
Diversion '97 med 36.000 km på bagen. Cyklen er pæn/ velholdt og udstyret
med en MIG-slipon og bagageboks. Hvad kan man forvente at hive hjem på salg
af denne?

M.v.h.

Thomas Hvalsø
XJ600S Diversion (- endnu)
mr-whalesea@anarki.dk

Fra : Jake

Dato : 15-07-02 17:39

> [...]
> Diversion '97 med 36.000 km på bagen. Cyklen er pæn/ velholdt og udstyret
> med en MIG-slipon og bagageboks. Hvad kan man forvente at hive hjem på

Du kan vel med fordel checke MC-basen og den blå avis for at se hvad
tilsvarende maskiner sælges til.

mvh Jakob

XJ 600