På tur til Danmark!
Fra : geir.magnussen.nospa~

Dato : 15-07-02 14:57

Hei!

Om noen dager setter jeg meg på min sykkel på feritur nedover europa. Første
stopp Danmark. Blir der nesten en uke. I den forbindelse lurer jeg på
følgende:

1: Er det noen MC-butikker i nærheten av Ringkøbing (evt. Herning/Esbjerg)?

2: Har dere noen adresser til MC-butikker i København-området?

3: Noen som vet om billige overnatingsmusligheter i København?

4: Hvordan er P-rutinene for MC i København?

Geir Magnussen
For å sende e-mail, fjern nospam fra adressen.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 15-07-02 15:10

<geir.magnussen.nospam@rikshospitalet.no> wrote in message
> Om noen dager setter jeg meg på min sykkel på feritur nedover europa.
Første
> stopp Danmark. Blir der nesten en uke.

Det var da en god idé - vejret ser ud til at blive godt

Ved ikke, men check www.dmcn.dk under forhandlere.

> 2: Har dere noen adresser til MC-butikker i København-området?

Check www.dmcn.dk under forhandlere

> 3: Noen som vet om billige overnatingsmusligheter i København?

Check... nå ja, hvis du vil bo på hotel, så check Cab-In hotellet, der vist
er noget af det billigste. Ellers er der vandrehjem og campingpladser, som
jeg ikke kender adresserne på. Se www.aok.dk, hvor mange oplysninger om
København er samlet.

> 4: Hvordan er P-rutinene for MC i København?

I indre by må du kun parkere på de særlige mc-parkeringspladser. Til gengæld
er det gratis (biler skal købe parkeringsbillet).
Udenfor indre by må du parkere alle steder, hvor der ikke er parkering
forbudt skilte, så det skulle generelt ikke være et problem.

--
Jørgen

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 15-07-02 15:27

> [...]
> Udenfor indre by må du parkere alle steder, hvor der ikke er parkering
> forbudt skilte, så det skulle generelt ikke være et problem.

Hvis der ingen MC-parkering er i umiddelbar nærhed, må du også gerne parkere
på fortov. En tvillingebarnevogn (?1?) skal dog kunne passere, og
parkeringen må iørigt ikke være til gene.

Kenneth

Fra : geir.magnussen.nospa~

Dato : 16-07-02 09:59

On Mon, 15 Jul 2002 16:26:58 +0200, "Kenneth Sørensen"
<kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote:

> [...]
>på fortov. En tvillingebarnevogn (?1?) skal dog kunne passere, og
>parkeringen må iørigt ikke være til gene.

Takk for innspill. Fins det noen kart/oversikt over MC-parkeringspladser?

For Oslo har vi dette, om noen skulle være interessert:
http://www.nmcu.org/nmcu/kretser/oa/index.html

Geir Magnussen

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 16-07-02 10:15

> Takk for innspill. Fins det noen kart/oversikt over MC-parkeringspladser?
>
> For Oslo har vi dette, om noen skulle være interessert:
> [...]

Jeg har ikke.

Men hvis du bare ikke kan se MC-plads derfra hvor du står, er vist godt nok
til en mc-parkering på fortov. Jeg har i hvert fald ikke fået nogen bøde i
den tid jeg har haft MC (13 år), hvorimod jeg har fået flere
bil-parkeringsbøder..grrr..

Kenneth
R1

Fra : Sporty

Dato : 15-07-02 15:56

Fra : Jake

Dato : 15-07-02 15:46

> [...]
> følgende:
>
> 1: Er det noen MC-butikker i nærheten av Ringkøbing (evt.

Der er http://www.skjernmc.dk/ på de kanter

Mvh Jakob

XJ 600

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-07-02 17:01

> Der er http://www.skjernmc.dk/ på de kanter

Og Steens MC (Der også har biler og campingvogne mm) Ligger i Tarp på vejen
mellem Esbjerg og Varde.

/Anders

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 15-07-02 18:57

***************'
Esbjerg: Postnr. 6715 www.steens-mc.dk
Varde: Postnr. 6800 - www.carstensmc.dk
Skjern: Postnr. 6900 - www.skjernmc.dk

Find adresser + kørevejledning/kortkort via www.krak.dk

--
Jens S., Esbjerg
GSX 600 F

Fra : Jebir

Dato : 15-07-02 19:47

> 1: Er det noen MC-butikker i nærheten av Ringkøbing (evt.
Herning/Esbjerg)?

Herning; www.kok-mc.dk
Holstebro (30 km NV for Herning); en afdeling af Kok MC, og ellers
http://www.banks-bil-mc.dk/

- God tur! Man må jo sige lige nu at du har vejret med dig

Mikkel Skou

Fra : Claus Skovbo

Dato : 15-07-02 20:37

Besøg KOK mc, men de bor KUN i Holstebro nu, da butikken i Hermimg er lukket
( stengt)

Claus