Slip-on til Bandit 600
Fra : Henrik Borré

Dato : 11-07-02 17:41

Hej alle MC-ister

Jeg påtænker, at eftermontere en effektpotte samt jet-kit på min Bandit 600
(ny model). Jeg har en Devil slip-on i tanker.

I den forbindelse vil jeg meget gerne modtage relevante råd og erfaringer
med hensyn til mærke, type, pris, merydelse, forhandler m.m.

På forhånd tak

Henrik

Fra : BM

Dato : 11-07-02 19:59

"Henrik Borré" <habo@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I den forbindelse vil jeg meget gerne modtage relevante råd og erfaringer
> med hensyn til mærke, type, pris, merydelse, forhandler m.m.

Hej Henrik,

Jeg har ikke erfaring med Devil, så den kan jeg ikke udtale mig om.
Jeg har selv fået monteret en Leo Vinci, som jeg varmt kan anbefale.

Modellen jeg har, er en oval carbon. Den har en fed lyd, uden at larme for
meget.
Jeg har lagt en billede på dk.binaer.motor.

Prisen ligger på ca. 3.500,- + montering og evt. omdysning.
M.h.t. merydelse så skal du nok ikke forvente for meget, derom er der delte
meninger. Jeg har ikke haft min på "rullen" efter monteringen, så hvad det
har givet, er jeg lidt i tvivl om. Jeg vil dog tro at det har givet ca. 4
HK + en fladere momentkurve.

Mvh
Jesper

Fra : Steffen Voss Winkler

Dato : 11-07-02 20:12

Yep.. Leo Vinci kan anbefales og de laver sågar også en "high mount version
af "racer"-potterne:

http://www.leovinci.com/sbk/img/tabelle/S13.jpg

Steffen
SL1000 Leo Vinci

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 14-07-02 12:59

http://www.geocities.com/rromdal/
> [...]
>
> I den forbindelse vil jeg meget gerne modtage relevante råd og erfaringer
> med hensyn til mærke, type, pris, merydelse, forhandler m.m.

Jeg kan varmt anbefale Vance & Hines, den gav mig næsten 8hk (fuldt system)

Venlig hilsen Rune (Bandit600)

Fra : Emil

Dato : 07-08-02 08:20

Hej Henrik

Har selv for nylig hjemkøbt en Devil "ovo full power" fra tyskland.
Valgte en devil pga den fede lyd, og jeg blev ikke skuffet. Har en
kraftig, dyb lyd specielt ved lave omdr., larmer stadig ikke alt for
sindsygt ved høje omdr. Køb den i Tyskland, du sparer let en tusse:

www.auspuff-online.de

Her er en kort anmeldelse:

www.dellis.co.uk klik her ind på "honda fireblade" og derefter nederst
på siden under exhaust check