Visir visker... hmm ?!
Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 11-07-02 16:40

Ser mine øjne rigtigt ?

I forbindelse med at jeg har bestilt og købt mig et par Daytona støvler hos
www.louis.de modtog jeg deres dejlige katalog og en lille "dankeschön"
pakke. Hva fanden er det en lille visker til at sætte på et par fingre eller
hva... ?! kunne ikke rigtig finde noget omkring den på dens artikel nr.
Nogen som har erfaring og en brugsvejledning til denne underlige dims ?

Nørd mode on: Forresten deres CD skal jeg lave en lille rip af den og ligge
en cue/bin fil på en FTP ? Mon nogle ville have for meget ondt i røven af
det ?

--
MVH Rune Rohleder som undres over alt det gejl man kan finde på
Yamaha TDM 850 (91)

Fra : RacerNiels

Dato : 11-07-02 16:57

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> wrote in message
>Ser mine øjne rigtigt ?

Jeps! Jeg kender flere der var ved at tisse i bukserne af grin da jeg
forklarede at det altså var en "visirvisker" til at sætte på fingeren
Faktisk er den slet ikke så dum endda

/NielSV650 m. visirvisker

Fra : Jørgen Winther

Dato : 11-07-02 17:34

"RacerNiels" <d991793@student.dtu.SKRID.dk> wrote in message
> [...]
>

> Jeps! Jeg kender flere der var ved at tisse i bukserne af grin da jeg
> forklarede at det altså var en "visirvisker" til at sætte på fingeren

Nej, den virker meget fiks Også hvis man skulle have særdeles tykke
fingre. Jeg er spændt på, hvor godt den fungerer i praksis.

Under alle omstændigheder er det da pænt af Louis at lægge den i pakken.

--
Jørgen

Fra : Armand

Dato : 11-07-02 23:18

RacerNiels <d991793@student.dtu.SKRID.dk> skrev i en
> [...]
>

> Jeps! Jeg kender flere der var ved at tisse i bukserne af grin da jeg
> forklarede at det altså var en "visirvisker" til at sætte på fingeren

- - - Og særdeles aktuel!

--
Armand.
(der lige vil minde om hvilket godt (tørt) forår vi havde, her hvor alle

Fra : Brian

Dato : 11-07-02 19:06

Hvem kan få ondt i røven over at kunne få fingre i den.
Jeg er game.. :)
Brian

Fra : Buck

Dato : 11-07-02 20:53

den der visker dims er faktisk meget anvendelig for os tossehoveder der osse
tvinger dyret ud i regnvejr.
Især efter at have slidt skindet istykker på venstre pegefinger efter bare
en enkelt sæson i regnvejr.

Hvis du lægger Louis cden på FTP, så post endelig adressen her i gruppen,
for der ligger en fandens masse god information på den...
Bl.a. en masse modelinfo om en masse forskellige cykler...

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 11-07-02 22:20

> Hvis du lægger Louis cden på FTP, så post endelig adressen her i gruppen,
> for der ligger en fandens masse god information på den...
> Bl.a. en masse modelinfo om en masse forskellige cykler...

Har lavet en Cue/Bin fil af CD'en ville være dejligt hvis personen med
dfm.myftp.org ville ligge den der på da min ftp ikke er tændt hele tiden..

ip 80.197.45.54
login dfm
password dfm

/Rune

Fra : Armand

Dato : 11-07-02 23:51

> Har lavet en Cue/Bin fil af CD'en ville være dejligt hvis personen med
> dfm.myftp.org ville ligge den der på da min ftp ikke er tændt hele
tiden..

Og lige netop dén mulighed har der ikke været særligt stor succes med i
forbindelse med andre publiceringer her fra gruppen

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-07-02 07:33

RuneR (TDM850) <ruro@get3net.dk> wrote in article
<3d2df691$0$16794$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Har lavet en Cue/Bin fil af CD'en ville være dejligt hvis
> personen med dfm.myftp.org ville ligge den der på da
> min ftp ikke er tændt hele tiden..

Hvor stor er den? Altså bin filen...
Jeg har muligvis noget sververplads.

--
Mikkel

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 12-07-02 14:20

> Har lavet en Cue/Bin fil af CD'en ville være dejligt hvis personen med
> dfm.myftp.org ville ligge den der på da min ftp ikke er tændt hele tiden..

Jeg vil da godt ligge FTP server til i et par dag eller 4, har selv 512/128
, men kan muligvis låne en linie der er lidt mere knald på, men jeg har ikke
Cue/Bin filen, så hvis der er en som vil uppe den til mig, så skal jeg nok
finde ud af noget

Mvh Jesper
ICQ 24488737

Fra : Armand

Dato : 11-07-02 23:26

Buck <buck@sol.dk> skrev i en
> [...]
> for der ligger en fandens masse god information på den...
> Bl.a. en masse modelinfo om en masse forskellige cykler...

Sidste år var Louis den eneste af "de tre", som sendte kataloget
vederlagsfrit til DK - Mon ikke at det samme gælder i år?
'02eren er nedfotograferet og derfor sikkert billiger i porto (hvad
skulle grunden ellers være?) og indholder tillige CD'en, så at lægge den
på FTP skulle da kun være for at lege med IT'en :-/

--
Armand.
(der selv hjembragte alle tre kataloger fra "Hamburger motorrad-tage" i

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-07-02 00:36

> '02eren er nedfotograferet og derfor sikkert billiger i porto (hvad
> skulle grunden ellers være?) og indholder tillige CD'en, så at lægge den
> på FTP skulle da kun være for at lege med IT'en :-/

'02-eren findes også i en nedfotograferet udgave uden CD samt en udgave i
normal-størrelse (som jeg hidtil kun har set med CD).

Men for de, der ikke har kataloget, og heller ikke vil betale portoen for at
få det sendt, eller betale de 1½ eller 2½ Euro (afhængigt af
katalog-størrelse) i en kiosk, kan det vel være interessant at kunne
downloade CD-en. På den anden side: Hvis man ikke vil betale porto, er man
så en potentiel postordre-kunde? Og hvis ikke, hvad skal man så bruge
kataloget til???

--
Jørgen

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 12-07-02 06:47

> [...]
>
> --
> Armand.
> (der selv hjembragte alle tre kataloger fra "Hamburger motorrad-tage" i

Tjaaa, jeg ville sku nødig undvære det katalog efter at have fået det i
hånden, det er godt nok det "lille" men for dælen der er mange ting og sager
i det. Så jeg ville sige at de 1,5 euro er godt givet ud, tror nu man får
det gratis med når man bestiller første gang. Kataloget har fået plads ved
siden af MC nøglen 02, og de byttede "gamle" Touring nyt fra hr. Gruby.

CD indeholder lidt video med reklame + lidt fårlig strip (hvor man aldrig
får noget at se Og så det gode hvor man kan søge på sin MC model og få
at vide hvad dele Louis har til den.. Smart nok.. CD'en er altså ingen
erstatning for kataloget !

Jeg lukker min ftp når de personer som er igang (3) har hentet færdigt.

MVH Rune, med spritnye Daytona Sport Easy GTX og visir-visker (måtte det
aldrig blive aktuelt)

Fra : Mike Speed

Dato : 12-07-02 10:02

Hej Rune

Jeg Takker mange gange for at må hente filen fra dig

Michael Kristiansen
michaelkrx@mail.dk
Ham der komme på Yamaha 600FZS til Skagen Idag Jubiii

Fjern X fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Christian Knudsen

Dato : 12-07-02 14:10

> [...]
> skulle grunden ellers være?) og indholder tillige CD'en, så at lægge den
> på FTP skulle da kun være for at lege med IT'en :-/

Jeg har lige været inde og checke hos louis, og der står (mener jeg nok) at
det koster 10 EUR udenfor tyskland og østrig at få det tilsendt, hvis ellers
mit folkeskoletysk holder nogenlunde vand - nogele der kan bekræfte det???
mvmch
christian, der også godt kunne tænke sig det nye louis katalog

Fra : Jørgen Winther

Dato : 12-07-02 14:45

"Christian Knudsen" <dsl24585b@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
ellers
> mit folkeskoletysk holder nogenlunde vand - nogele der kan bekræfte det???

Hvis du køber nogle varer, sender de det gerne gratis med. Så mit forslag
er: Køb nogle varer og husk at sætte kryds i feltet "Jeg vil gerne have et
gratis katalog"!

Hvis du køber et katalog, får du en anden udgave, nemlig en med en
værdikupon indeni - denne kupon kan du så få refunderet ved køb af varer.

--
Jørgen

Fra : Henning

Dato : 11-07-02 18:10

> Nogen som har erfaring og en brugsvejledning til denne underlige dims ?

Ikke lige Luises, men fastsyet på tommelfingeren af handsken virker det fantastisk sammenlignet med ruskind.

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Jens_B_Rasmussen

Dato : 07-08-02 08:16

Kan så i forbifarten nævne at Held på flere af deres i øvrigt ganske
gode handsker fra fabrikken har forsynet den venstre med et lille stykke
gummiliste med samme funktion. Eneste minus er at det er ved at være
slidt op på mine Men det var en god tur til Østrig.

Mvh

Jens
På vej på toppen

http://www.kandu.dk/