Hvor kan man købe originale Suzuki kåber ?~
Fra : Michael Hjorth Ander~

Dato : 11-07-02 11:36

Jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg selv kan købe en original Suzuki
kåbe.

Kender i nogen steder på internettet. Gerne i udlandet, så bliver det vel
bare billigere.

Mvh Michael

Fra : Michael F. Larsen

Dato : 11-07-02 21:48

> Jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg selv kan købe en original Suzuki
> kåbe.

Så vidt jeg blev oplyst da jeg købte MC laver Suzuki ikke selv kåber til
eftermontering. Men prøv at kigge på http://www.tcpsa.com/ - det er bare et
eksempel. Jeg har set andre, men kan ikke huske hvor.

/Michael
Suzuki GS500

Fra : Fastrup

Dato : 12-07-02 16:38

Hej igen,

Her kommer lige et par links til:
www.nationalcycle.com
www.jcwhitney.com

Venlig hilsen,
Fastrup

Suzuki GS500 '01

Fra : Ped

Dato : 14-07-02 16:44

Nu skriver du ikke hvilken Suzuki model du er på jagt efter kåbe til.
Men jeg har lige været ude i eftermiddag sammen med en bekendt, som lige
har fået en fuldkåbe på sin GS 500. Den har han købt hos den lokale
forhandler (Linnet i Toftlund) til 7.500 kr, komplet med beslag, dobbelt
forlygte og spejle, og i MC'ens originale farver (sort/grå). Forinden
havde han undersøgt hvad den kostede i Tyskland (forhandler i Jarplund),
og der skulle den koste ca. 8.200 kr, og det vel at mærke uden maling.
Så i dette tilfælde var kåben altså billigere i Danmark.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100