Jubii ny mc
Fra : Brian Wendelbo

Dato : 10-07-02 15:01

Nå så kom dagen endelig hvor det blev til en ny motorcykel.. eller næsten
ny. Banken syntes at jeg skulle bruge nogle af deres penge, så jeg har købt
mig en Yamaha YZF 1000 R ThunderAce... fra 1999 med 28K på klokken...

Hold kæft den kan æde nogle sving...Styrer helt fantastisk, noget ganske
andet end en gammel Honda.... og så er den sku ret fed at se på.... Ej hvor
jeg glæder mig ti at kommer til skagen på den på Fredag... Kik efter en
Rød og hvid Thunderace

Med Venlig Hilsen

Brian Wendelbo
CB900F-1984 til salg

YZF1000R ThunderAce- ikke til salg

"Mennesket er det eneste pattedyr, der er nået så vidt i sin udvikling, at
det må have undervisning i at parre sig."

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 10-07-02 16:08

"Brian Wendelbo" <Dustyman41@hotmail.com> wrote in message
> [...]
købt
> mig en Yamaha YZF 1000 R ThunderAce... fra 1999 med 28K på klokken...

Tillykke med din Yamaha, jeg er sq også glad for min

Kenneth
R1

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-07-02 16:58

> [...]
købt
> mig en Yamaha YZF 1000 R ThunderAce... fra 1999 med 28K på klokken...

Tillykke med den. Pas nu på indtil du har lært den at kende...

Hilsner,

Tony
Divvy '01 (en lidt anden klasse)
www.divvy.dk

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 10-07-02 19:04

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse

> Tillykke med den. Pas nu på indtil du har lært den at kende...
>
> Hilsner,
>
> Tony
> Divvy '01 (en lidt anden klasse)
> www.divvy.dk

Jatak, det dyr æder sku sving i rå mængder... og garanteret oxo bagdæk.....
Fuck den kører godt... Sjovt at prøve noget andet... Bruger R1´en meget
olie???

Skal bestemt ha et kørekursus igen..

Brian W.

" Glad gladere Gladest"

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 10-07-02 21:16

> [...]
bagdæk.....
> Fuck den kører godt... Sjovt at prøve noget andet... Bruger R1´en meget

Jeg skiftede olie ved 1000km, og har nu kørt yderligere ca 7000km (altså ca
8000 ialt), jeg har efterfyldt en gang ca. 250ml. Så det er jo ikke
overvældende....

...men jeg kører jo også på rigtig MC-olie!!

Kenneth
R1

Fra : Armand

Dato : 10-07-02 21:55

> [...]
> ..en Yamaha YZF 1000 R ThunderAce... fra 1999 med 28K på klokken...
> Tillykke med den. Pas nu på indtil du har lært den at kende...

Et torden-es lærer man at kende efter to gadehjørner! :-|

Armand.
(der kun har oplevet tre modeller, som værende skabt til ham, hvoraf
'Esset er den ene)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-07-02 16:59

Brian Wendelbo wrote:

> [...]
> købt
> mig en Yamaha YZF 1000 R ThunderAce... fra 1999 med 28K på klokken...

Tillykke med dyret

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Verner Domino

Dato : 10-07-02 21:02

Kanon Brian
Tillykke
MVH Verner

Fra : Anneli

Dato : 10-07-02 21:44

"Brian Wendelbo" <Dustyman41@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nå så kom dagen endelig hvor det blev til en ny motorcykel..

Tillykke!!!! :0)))))

Hilsen Anneli

Fra : Steven

Dato : 12-07-02 11:38

On Wed, 10 Jul 2002 16:01:05 +0200, "Brian Wendelbo"
> [...]

>ny. Banken syntes at jeg skulle bruge nogle af deres penge, så jeg har købt
>mig en Yamaha YZF 1000 R ThunderAce... fra 1999 med 28K på klokken...

-snip-

Også tillykke herfra.

Jeg mente ellers du mere kikkede efter en Honda CBR1000F som dén, der
blev solgt for næsen af dig hos Ryesberg.

hilsen
Steven
FZS600