Øj vordingborg MC må være gode !! ;o))
Fra : Morten Juel

Dato : 10-07-02 13:20

Jeg ville jo ha dyset min mc, så den kommer til at spinde, men ak ak, sigma
mc og sph havde 14... ja 14 dages ventetid i øjeblikket ;o(( så nu ryger den
ned til vordingborg MC, for som han sagde dernede: "ja vi har da tid, for de
mc'er vi laver går jo ikke istykker !" ) "så vi må jo lave alle de
andres" ) frisk sagt.. så den bliver dyset på mandag.. øj det bliver godt
)

Mvh
Morten

Fra : Kim Hansen

Dato : 10-07-02 16:58

Hej Morten!

Jeg var nede hos dem i dag og få tjecket min GPZ500S for at se om den skulle
dysses om.
Jeg ringede til dem kl. 11 og de ville gerne klemme den ind mellem det de
ellers var igang med, og da jeg ankom kl.12 ventede jeg ikke mere end 5 min.
før de gik igang. Cyklen blev målt og der var ingen grund til at skifte
dysser så det var fint nok, og jeg var tilbage i Næstved kl.13:00 med
forvisning om at jeg ikke brænder hul i stempler osv. :)

Jeg er lidt af en "søndags kører" på mc så det var sku' "hårdt" at stå og
se/høre dem pine min kære mc i sådan en testbænk.

Kim Hansen

Fra : Morten Juel

Dato : 10-07-02 18:22

Ja det kan man da kalde hurtig service.. hehe kawa'en er vant til at få lidt
høvl så det går nok )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig