Afgift, Kawasaki EL250 (Eliminator) '93
Fra : Brian/Hekto

Dato : 10-07-02 11:26

Er der nogen der har en idé om afgiften på en Kawasaki EL250 (Eliminator)
'93. Det er sådan en 'letvægts' chopper.

Nu kan jeg godt finde ud af HVORDAN man regner udgiften ud, og alt dét
dér!
Jeg kan bare ikke finde ud af hvad de handles til, eller hvad den kostede
i '93. Dels er der noget der tyder på at den ikke har været importeret,
dels er der ikke så mange at de handles særlig ofte.
Jeg har trawlet nettet igennem, og MC-Revy!

Er der nogen der har gode idéer?????

--
MVH

Brian/Hekto
Rd350 YPVS - LS650 - ?

Fra : Armand

Dato : 10-07-02 16:00

Brian/Hekto <bs@[REMOVE]hekto.dk> skrev i en
> [...]
importeret,
> dels er der ikke så mange at de handles særlig ofte.

Hvis der ikke er andre brugte at vurdere ud fra, ligesom at de ikke har
været importeret officielt (= en std. pris), så er du lidt på herrens
mark, eftersom at T&S kan fastsætte prisen som det passer dem uden at du
har en relevant baggrund for at protestere

Drop det!

--
Armand.