Luftfilterkasse versus Powerfiltre Kawa z9~
Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 09-07-02 19:05

Hej NG

Har købt en luftfilterkasse - efter at have kørt med powerfiltre i et års
tid!

Der har været problemer med de høje omdrejnionger med powerfiltre - den har
hostet og snøftet, men har med lidt lirken overgivet sig.

Skal jeg sætte nye dysser i med en luftfilterkasee og i givet fald større
eller mindre. Såvidt jeg husker kører jeg p.t. med 120

mvh

Hans

Fra : Jan Meyer

Dato : 09-07-02 20:35

Hej Hans

På min Z1000 køre jeg m/dyser str. 107,5 det er std. med 26mm karburatorer.
Såvidt jeg husker kører nogle Z900 m/28mm , men mon ikke du skal nedad i
dyse str. Det afhænger også meget af hvilken udstødning du kører med , men
ikke ret meget!!

Mvh.Jan

Fra : Armand

Dato : 10-07-02 15:29

Hans L. Baldrian <Baldrian@get2net.dk> skrev i en

> [...]
større
> eller mindre. Såvidt jeg husker kører jeg p.t. med 120

Jeg vil tro at du havde været godt hjulpet omkring det høje
omdrejningsområde, hvis du havde forsøgt at dyse den op mens der endnu
var powerfiltre på!

Hvis man vender dét om, så regner jeg ikke med at det bliver nødvendigt
at dyse-ind, når nu der kommer en luftfilter-kasse på igen(!)

--
Armand.