Lidt nyt om Honda´en... *SUK*
Fra : Brian

Dato : 09-07-02 01:10

Det viste sig at mislyden var værre end som så... :(
Jeg fik stillet ventiler.. lånte søgerblade af en.. og.. fik dem
indstillet.. det hjalp lidt.
Men.. lydene var mærkelige.. og.. så åbnede jeg den igen.
*GYS, GRU og helvede!!!*
Det viste sig at mit topstykke havde ageret drejebænk på min knastakse.. og
at oliekanalen var tilstoppet... så den ene ende af min knast ligner noget
en blind 4.klasses elev har prøvet at dreje i metalsløjd.
MEN.. ukuelig som jeg er, ringede jeg lidt rundt og har skaffet en knast og
i samme suk et nyt knastkæde tandhjul... Brugte dagen på at skille den.. og
få renset oliekanalerne igennem. Tømt olien af motoren.. og nyt på...

Delene skulle gerne komme på i morgen... og min EL-ven kigger også lige
forbi så vi kan få den til at blinke og lys samtidigt..

Det er snart så tæt på at jeg kan smage det. NU er den der.. NU bliver der
ikke flere problemer.. NU slipper i for at læse flere af mine indlæg.. om
problemer.. det næste skulle gerne hedde:
Hvor er der køreture på Fyn som Honda-pigen og jeg kan deltage i.... :D

Jeg er sikker på det.. jeg tror på det... jeg håber på det..

(Og bedst: Det er MIG der har lavet det.. (På den anden siden er det vist
også jeg der har ødelagt det.. sååååå hvor fedt er det i grunden???
**GG** ))

Brian

Fra : Eddy Folder

Dato : 09-07-02 08:47

Håber at det går bedre for dig denne gang

Vi ses der ude... Lige vejr til det idag..

-Eddy F.
Gul kørende(Ikke køn) SVS´er

Fra : Henry

Dato : 09-07-02 09:03

> [...]

og
> få renset oliekanalerne igennem. Tømt olien af motoren.. og nyt på...

*SUK* så er spørgsmålet, hvad så med dine lejebukke, ligger knasten frit
svævende eller er dine lejer/bukke mon også klar til udskiftning?
Hvad får dig til at tro at en anden/ny (nej den er jo nok brugt) passer i
dine "gamle" lejer?

mvh
Henry

Fra : Brian