Jørund Seim
Fra : Lars Knudsen

Dato : 08-07-02 07:25

Flg. er postet til den internationale ringersliste inat:

Se også http://www.nurburgring.de/

Må vore tanker være hos hans famillie og efterladte.

/lars

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-07-02 07:30

Lars Knudsen wrote ...

> Må vore tanker være hos hans famillie og efterladte.

Ja.

Det er sgu dårlig karma.

--
Mikkel

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-07-02 08:21

Jeg snakkede med jørund, så sent som i torsdags, det er svært at fatte..

En ultra fin fyr var han, pisseuretfærdigt.

Kenneth Sørensen

Fra : Mureren

Dato : 08-07-02 08:57

<snip en vanvittigt sørgelig historie> (

Man savner ord.....
Han bidrog med så meget, både her og på banerne rundt omkring, og mine
tanker går til hans efterladte.

Der skal som et minimum samles ind til en dfm-krans/buket når tingene kommer
så langt.
Var der ikke en herinde der havde en konto vi kan samle sammen på/indbetale
til, så han kan få den afsked han fortjener herfra ?

R.I.P. Jørund !

Mureren
(very sad now...)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-07-02 09:17

Puha, det er sgu sørgeligt.

Får en til at tænke sig om en ekstra gang.

mvh

Thomas

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-07-02 09:25

"Lars Knudsen" <bofh@vdc.dk> wrote in message

> Må vore tanker være hos hans famillie og efterladte.

Rystende nyt!

Som en af gruppens store eksperter i de mere race-orienterede sider af
motorcykelhobbyen er det frygteligt, og tankevækkende, at netop han skulle
komme af dage på racerbanen.

Også for de af os, der ikke har kendt ham personligt, men "kun" gennem de
mange kompetente indlæg i gruppen, føles Jørunds alt for tidlige død som et
stort tab.

Mine kondolencer til familien og de mange venner.

--
Jørgen

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 08-07-02 09:39

> Må vore tanker være hos hans famillie og efterladte.

Meget meget sørgeligt.
Mine tanker går også til hans familie og efterladte

Dan

Fra : RacingBabe

Dato : 08-07-02 09:48

> Må vore tanker være hos hans famillie og efterladte.
>
> /lars
-----------
Jeg er helt chokeret. Han var en utrolig sød fyr, men vil mindes tilbage til
de sjove og hyggelige timer vi havde sammen i Sverige...

Det er vist de eneste ord jeg har lige nu ;o(

RIP.

--
Jeanne Maria Fjorback
SV650S

www.mc-logo.dk
www.fjorback.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-07-02 09:56

Øv -øv !!

Man savner ord, jeg kendte ham ikke personligt,men på en eller anden måde
føles det alligevel sådanne.

Mine dybeste medfølelse til hans familie.

Kondolerer
Dennis Pedersen

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 08-07-02 10:11

Trist trist ((

Jørund var altid klar til at hjælpe andre mennesker, ofte har jeg købt dæk i
gennem ham da han var utrolig billig og ikke selv tjente en skilling på det,
han havde faktisk ikke tid til det da han tit havde meget travlt på arbejde
og med alt det andet han var i gang med, men aligevel tog han sig tid til
det.

Mine tanker går til hans pårørende og hans familie.

Dybt tragisk

Lars Biagaard

Fra : Jakob D

Dato : 08-07-02 14:28

Puha.......
Det er dog ganske forfærdeligt at høre.
Har ofte læst hans indlæg og set hans videoer.
Tak skæbne det er en trist dag.

Jakob

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-07-02 11:21

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> wrote in message
> Øv -øv !!
>
> Man savner ord, jeg kendte ham ikke personligt,men på en eller anden måde
> føles det alligevel sådanne.

Jeg kendte ham heller ikke personligt, men kun gennem hans aktiviteter og
ildsjæl her i gruppen. Jeg ved at han var en højt elsket og flink fyr. Ingen
fortjener at gå bort på en så brutal og pludselig måde.

Mine tanker går til familie og venner, der må have det hårdt i denne tid.

Tony

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 08-07-02 10:20

Åh nej.

Han vil blive savnet. Mødte ham et par gange hvor jeg hjalp ham med at
overspille nogle af sine meget flotte videoer
på mit arbejde. En utrolig venlig og hyggelig fyr der vil blive savnet.

En stor tanke også til hans familie og efterladte.

MVH Anders AREA51

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 08-07-02 11:14

> Må vore tanker være hos hans famillie og efterladte.

bo

Fra : Henrik Mønster

Dato : 08-07-02 12:32

Nej - ikke Jörund.
En meget trist dag..... (

/Henrik

Fra : Christian Berggreen

Dato : 08-07-02 12:37

Meget meget trist!!!!

Jeg kendte Jørund fra vi var på Intermot i 1998, på en tur arrangeret gennem
dfm, og han var rigtig flink fyr.
Helt urimeligt at han skulle komme af dage på den måde.....

Tanker og medfølelse med hans familie.

Christian

Fra : Mads Stetter

Dato : 08-07-02 14:12

"Lars Knudsen" <bofh@vdc.dk> skrev i en meddelelse
> Må vore tanker være hos hans famillie og efterladte.
>
> /lars

Det er da slet ikk til at fatte.... Det går hurtigt galt!

Han vil blive savnet her på gruppen i lang tid... Kendt for sine gode race
reports! (Han var jo bidt af "ringen")

Mine tanker vil være hos de pårørende!

Jeg er helt klart med på at samle nogle penge sammen til en krans... der må
være nogen herinde som kendte ham personligt?

Øv

MVH Mads Stetter

Fra : Sports-MC / Claus Be~

Dato : 11-07-02 21:45

Mads Stetter wrote:

> Jeg er helt klart med på at samle nogle penge sammen til en krans... der må
> være nogen herinde som kendte ham personligt?

Ja, se venligst nyeste tråd 'Jørund: Lidt information!'.

Vh,
Claus

Sports-MC.dk Fax: +45 3833 4071
Tomsgaardsvej 76 - 1 Phone: +45 3833 4070
2400 Copenhagen e-mail: info@sports-mc.dk
DK - Denmark www: http://www.sports-mc.dk
VAT number: 17 70 71 40

Fra : Kenneth T

Dato : 08-07-02 14:26

> Må vore tanker være hos hans famillie og efterladte.

Også herfra

--
MVH
Kenneth T

Fra : Jake

Dato : 08-07-02 14:41

En trist dag det er det...

Må han hvile i fred!

/Jakob
XJ 600

Fra : Stig Valhovd

Dato : 08-07-02 14:44

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 08-07-02 15:14

> Må vore tanker være hos hans famillie og efterladte.

Også herfra..

kendte ham desværre kun gennem gruppen her hvor han jo har bidraget med
rigttig mange kompetente indlæg! jeg har bl.a. lært en del om affjedring!

mine tanker og medfølelse til familie og venner!!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie

Fra : Asger Steffensen

Dato : 08-07-02 16:05

"Lars Knudsen" <bofh@vdc.dk> skrev i en meddelelse
> Flg. er postet til den internationale ringersliste inat:

Så absolut. Hvor sørgeligt.

Asger
ZX-10

Fra : Allan Bojesen

Dato : 08-07-02 16:43

Kendte heller ikke Jørund personligt, men nærede stor respekt for hans råd,
erfaringer og hans engagement på Ringen.

Mine tanker går til de efterladte.

Allan Bojesen

Fra : Janus

Dato : 08-07-02 16:50

Tragisk hændelse

også mine tanker og medfølelse til familie og venner!!

Janus

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-07-02 16:53

"Lars Knudsen" <bofh@vdc.dk> skrev i en meddelelse

Nej, nej, nej.
Jeg ville ønske der var noget jeg kunne gøre med mine tanker lige nu. Men
der er ikke meget at gøre.
Min fornuft søger en lektie at lære, en grund, en forholdsregel, en
forklaring...
Men sandheden er at Jørund med sin til tider overvældende viden om
motorcykler, køreteknik, sikkerhed og alt andet omkring det han levede for,
sandsynligvis ikke efterlader nogen anden forklaring end: Sort uheld.

> Må vore tanker være hos hans famillie og efterladte.

Og vil nogen være rare at holde øje med hvornår vi på passende vis kan
bidrage til at ære ham og hans familie?

Rittig

Fra : Niels S.

Dato : 08-07-02 19:01

Claus Rittig skrev

> Og vil nogen være rare at holde øje med hvornår vi på passende vis kan
> bidrage til at ære ham og hans familie?

Enig. Jörunds store vid samt lyst og evne til berette derom, gjorde ham til
en stor personlighed i NG'en hvor han vil blive savnet længe.

Også mine tanker til hans efterladte.

Hvil i fred.

--
Niels S.

Fra : Steen Schmidt

Dato : 08-07-02 21:52

> Og vil nogen være rare at holde øje med hvornår vi på passende vis kan
> bidrage til at ære ham og hans familie?

Det håber jeg virkelig der er nogen der vil - ak, sikken trist anledning.

Mvh
Steen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-07-02 22:41

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> Og vil nogen være rare at holde øje med hvornår vi på passende vis kan
> bidrage til at ære ham og hans familie?

Jeg er naturligvis gerne med på en sådan.

Hvis nogen, der har stået ham nærmere end jeg, og som ved, hvad der kan give
en passende salut med på vejen, vil arrangere, så er jeg gerne med. Mange
muligheder forefindes, men kunne en form for sørgetog med motorcyklerne
arrangeres, uden at det træder for meget på følelserne hos nogle?

--
Jørgen

Fra : RasmusZX9R

Dato : 07-08-02 08:15

> [...]
for,
> sandsynligvis ikke efterlader nogen anden forklaring end: Sort uheld.

Det er eddermame uretfærdigt!!!
Hvorfor er det altid de gode det går ud over????

Æret være hans minde!

Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Sebastian

Dato : 08-07-02 17:12

:( Har kørt med Jørund op til flere gange på Trackdays, kendte ham
som en flink fyr og utroligt engageret mc´ist. Han vil blive savnet.
rip.

Fra : Steen Schmidt

Dato : 08-07-02 17:55

Nej.............nu tuder jeg sgu for første gang i 10 år..........

Fra : Hans Erik ;) www.amc~

Dato : 08-07-02 19:36

En utrolig trist og forfærdelig nyhed. Igennem mere end 7 år har jeg
deltaget i NG'en og ofte fulgt JS's kompetente og givende ord.
Det er svært at fatte at JS ikke er mere.
Dybeste medfølelse med de efterladte.
Fred være med Jørund Seim - æret være hans minde.

Sorgfyldt hilsen med venstre
Hans Erik
RD900R
Aros Motor Cykel Klub

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-07-02 20:12

Lars Knudsen wrote:

> [...]
Det er ikke til at tro
Jeg kender ham kun her fra gruppen, men alligevel vil jeg savne ham og også
hans utroligt kompetente og medrivende indlæg. Han kunne jo skrive så man
sad på stolekanten og helt fik sved på panden.
Mine tanker og medfølelse går til de efterladte.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 08-07-02 21:26

CHOK !

Endnu engang bliver vi mindet om at livet ikke er evigt og at det er
særdeles farligt at køre motorcykel.

Jeg har læst mange af Jørunds indlæg og ved at han gjorde meget for
sikkerheden. At så netop han bliver offer for noget så meningsløst som et
uheld på ringen som han elskede, er ekstra tragisk.

Jørund skrev ivrigt om sine track-dage og delagtiggjorde os i fornøjelsen
ved at lægge videoer på Nettet. Han fortalte om sine oplevelser med
forskellige dæktyper og de øvrige, gode og dårlige, oplevelser med andre
"trafikanter" på ringen.

Jørund og hans muntre reportager vil blive savnet.

+ + + Æret være hans minde + + +

--
Jens S., Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-02 22:25

On 08 Jul 2002 06:25:14 GMT, Lars Knudsen <bofh@vdc.dk> wrote:

Hej NG.

Jeg er ikke ret god til at skrive noget der ligner dette, men jeg
prøver:

Det jeg lige har læst gør mig dybt bedrøvet.
Jørund og jeg kom fra starten vældigt skævt ind på hinanden, hvilket
var min skyld.
Vi fik senere megen glæde af hinanden, bl.a. da der skulle monteres
diverse cameraer på cyklerne.
Jeg vil savne hans fanden-i-voldske måde at gribe tingene an på.
Æret være hans minde og må vore tanker være hos hans famillie og
efterladte.

Hvis nogen fra NG'en er organisator af en æresbevisning herfra er jeg
med.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Armand

Dato : 08-07-02 22:28

SHIT ! ! !

Så meget for den udødelighed vi alle regner os for at indebære

Hvil i fred gode Jørund.

/
Armand.

Fra : Anneli

Dato : 09-07-02 00:54

Chok!! Jeg har slet ingen ord..........

Æret være Jørunds minde

--

Anneli

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 09-07-02 08:18

Ja, hvad skal man sige. Hvil i fred. Du vil blive savnet.
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : vmx

Dato : 09-07-02 09:19

"Lars Knudsen" <bofh@vdc.dk> skrev i en meddelelse
> Flg. er postet til den internationale ringersliste inat:

Her sidder man så på sin bagdel, kigger på vejret, tænker:
godt vejr til en tur på maskinen. Har ikke kigget på NG
et stykke tid, fordi der ikke skete så meget nu da alle
var ude at køre. Samtidig har man til tider nok i sit
eget, og følger ikke altid med i alting.

Blikket vandrer ned over indlæggende... aha, en beretning
fra nurburg, tænker, det er sikkert ham JS jeg engang
diskuterede kardantræk og kæder med. Må jeg hellere
læse. Han har gjort det igen, skrevet en klumme der
oser af liv og begejstring, ligesom så meget vi alle
kan hænge os i detaljer og glæder i livet, der giver
luft, energi og humør til næste dag. Læser videre.
næste indlæg......... - - - underlig overskrift - - -
... . .... .---- !!! ?? ! og chok!!!!!!
Kan ikke tro mine øjne ! Igen et menneske er gået
bort. Et menneske jeg ikke kendte personligt, men
trods alt har vekslet ord og meninger med.
Jeg er dybt rystet. Mister momentant lysten til
overhovedet at kigge på maskinen dernede på
gaden. For pokker da! Ord er pludselig ikke
det der vælter frem helt af sig selv. Selvom jeg
ikke kendte JS, har jeg altid følt hans livsglæde.
Det lyste ud af hans beretninger og altid skarpe,
korrekte kommentarer og svar til alle os andre.

Nu kommer jeg for sent på arbejde....
tænker: OG??!! En gang imellem SKAL man
tage sig 2 minutters frihed til tanker om glæden
ved at være i live.

Robert

Fra : anrs

Dato : 09-07-02 09:22

Hvil i fred!

Mine tanker går til familie og efterladte.

anrs
Triumph Sprint RS

Fra : Charlotte Grosen

Dato : 09-07-02 11:12

Meget meget trist og tragisk.
Mine dybeste medfølelse til hans familie.

-Charlotte

Fra : Peter H Hasselbalch

Dato : 09-07-02 12:29

Det er bare så trist når folk dør så mange år for tidligt.
Jørund efterlader et tomrum i MC-verdenen, Cyber-verdenen og selvfølgelig i
den rigtige verden.

Mine tanker til Jørunds nærmeste.

Hvis der samles ind til en krans eller lignende bidrager jeg meget gerne.

Peter Hasselbalch

Fra : RasmusZX9R

Dato : 07-08-02 08:15

Jeg er tom for ord!!!!

Æret være hans minde.

Der er oprettet en mindeside for Jørund på :
http://www.system-integration.net/benlovejoy/nuerburgring//joerund/

Sørgelige hilsner
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Pein

Dato : 09-07-02 18:52

For h*lvede da....

:´-(

Fra : Poul Dam

Dato : 09-07-02 22:06

ØV
Det var altid dejlig at læse når Jørund skrev fra forskellige baner og hvad
han ellers oplevede, ligeså at se de vidioer han lagde på nettet.
Jeg føler med hans familie.
Poul Dam

Fra : RasmusZX9R

Dato : 07-08-02 08:15

+++Tomrum+++

Der er etableret en mindeside på:
http://www.nurburgring.org.uk/joerund/index.html

Rasmus ZX9R-C ))))-;

http://www.kandu.dk/

Fra : Chopmo

Dato : 10-07-02 13:11

Ufatteligt tragisk....

Hvil i fred, Jørund

/Jacob
Bandit 600

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 10-07-02 20:35

Andre har fuldt ud udtrykt, hvad jeg føler netop nu - selv savner jeg
ord.

Hvil i fred.

/Uffe

Fra : Flemming Petersen

Dato : 11-07-02 03:08

Som så mange andre før mig har skrevet:

Desværre er vores drøm om udødelighed på 2 hjul blevet
bristet.... igen :(

Tak for de spændende race reports, de billige dæk og
især for at dele ud af din store viden inden for RR, det vil blive
savnet af mange.

Må du race på ringen i himlen som du gjorde på jorden.

Endnu en gang tak, du har været en inspiration.

Dybeste medfølelser til familie og venner.

/Flemming Petersen
CBR900RR

Fra : Adam Christensen

Dato : 11-07-02 14:25

Shit...!

Æret være hans minde :´-(

--
Adam

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 14-07-02 22:26

Argh. Knugen i maven.
Jeg er lige kommet fra Frankrig og læser først om det nu.
Han var en kanon fyr.
Jeg vil savne ham....

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 15-07-02 16:59

Fra : Anders

Dato : 17-07-02 16:00

Mangler ord! Mine tanker til de efterladte!

Anders W