MC kørekort i efteråret?
Fra : Anders Christensen

Dato : 04-07-02 12:27

Hejsa NG
Jeg ved ikke om dette er lidt OT, men er der nogen der kan anbefale en
kørerlærer i Århus som også kan "levere" MC kort i oktober måned?
Prisen er ikke det mest afgørende

Mvh Anders Christensen

Fra : Jake

Dato : 04-07-02 12:34

> Jeg ved ikke om dette er lidt OT, men er der nogen der kan anbefale en
> kørerlærer i Århus som også kan "levere" MC kort i oktober måned?
> Prisen er ikke det mest afgørende

Jeg kan varmt anbefale KørDanmark i toldbodgade. Bestod både teori og
køreprøve i 1. forsøg

mvh Jakob

XJ 600 (med delvist fungerende speedometer)

Fra : Rasmus Sørensen

Dato : 04-07-02 14:58

> [...]
> Jeg ved ikke om dette er lidt OT, men er der nogen der kan anbefale en
> kørerlærer i Århus som også kan "levere" MC kort i oktober måned?

Jeg tog selv det lille kørekort ved Din Køreskole på sdr. ringgade og
opgraderede i marts til det store! Smertefrit begge gange, så det var rart!

Vh. Rasmus GS500E