CBR1000F
Fra : Brian Wendelbo

Dato : 04-07-02 09:03

Hey i gode folkens...

Jeg skal ud og kikke på en CBR1000F sc24 1998 idag.. Jeg har sku fået nok af
at køre på bol´dor.. Ikke at det er en fed cykel for det er det, men den kan
bare ikke gi mig det jeg vil ha, en hurtig touringcykel som cbr1000...

HVordan ligger priserne på den maskine???? Rydberg har en til 114900... den
har gået 40.000 km, men det betyder vel ikke det store??? Kan den fåes
billigere?? Det skal være en nyere model...

Med Venlig Hilsen

Brian Wendelbo

"Mennesket er det eneste pattedyr, der er nået så vidt i sin udvikling, at
det må have undervisning i at parre sig."

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 04-07-02 13:54

> [...]
> har gået 40.000 km, men det betyder vel ikke det store??? Kan den fåes
> billigere?? Det skal være en nyere model...

Og den er sku lige solgt igår.. hulk.. hvor er livet dog uretfærdigt