Alarm m. personsøger???
Fra : Nielsen

Dato : 03-07-02 20:12

Hej.

Jeg har en Blackbird årg. 00 som jeg har meget svært ved at have for mig
selv.

Det er jeg enormt træt af, og vil derfor gerne vide, om der er nogen der
ved, om man kan få en alarm med personsøger, og hvor den kan købes.

Nielsen.

Fra : Realbobb

Dato : 03-07-02 20:31

Hej!

Jeg er faktisk igang med at lave en alarm selv, hvor der er indbygget et GSM
telefonmodul samt en GPS (hvis man ønsker det...). Hele enheden kommer til
at fylde cirka 50x70x30 mm. Alene med GSM telefonen kan man finde ud af,
hvor MC-en cirka er. Med GPS kan man finde den indenfor 10 meter (hvis der
er udsyn til sattelitterne...)

Alarmen vil kunne konfigueres/aktiveres/deaktiveres via ens egen
mobiltelefon - udover aktivering/deaktivering på MC'en.

- Jeg har selv en meget uinteressant MC, som jeg kun har ansvar på - derfor
laver jeg denne løsning.

Det kunne jo være, at det var noget???

Fra : Gundersen

Dato : 03-07-02 20:49

Hejsa

Det lyder meget interessant. Hvad med prisen og sådan?

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Henrik

Dato : 03-07-02 23:11

Hej...

Jeg har monteret et GSM/GPS modul fra www.dantrack.com
Det virker rigtig godt og har flere gode funktioner.

Mvh
Henrik

Fra : Henrik

Dato : 03-07-02 23:14

Hej igen...

Jeg gav ca. kr. 9000,-
Hvad gør man ikke når man har en mc til 200t uden kasko...........

Mvh
Henrik

Fra : Realbobb

Dato : 04-07-02 16:21

Tja...det bliver et skøn....

Men hvis man kan undvære GPS, så vil den cirka koste 3000,- incl. moms. Med
GPS vil det cirka være 3750,-

Med i denne pris er også elektronik, som udgør en helt almindelig alarm.

På display kan man se hvilken by man er i samt nøjagtig angivelse af
hastighed. Det vil være mulig at logge de byer, som MC'en er kørt igennem i
de sidste timer. Altså kan man selv uden GPS se hvor den er på vej henad.
Mulighederne er uendelige....så kom bare med ideer...

martin

Fra : Bent Jacobsen

Dato : 03-07-02 22:25

Hej Nielsen

Hvis du besøger vores denne adresse http://www.honda-blackbird.dk/ kan du
spørge i dette forum, vi har et medlem der har gjort en del for at løse et
lignende problem.
Han modtager en SMS og en del andet.

Du skal også være velkommen i klubben.

Blackbird hilsen
Bent
CBR 1100 xx
Honda Blackbird Club Denmark
Kasser.

Fra : Jonas Holt

Dato : 04-07-02 10:01

> [...]
> spørge i dette forum, vi har et medlem der har gjort en del for at løse et

Kunne vi ikke få en briefing herinde?

Jonas Holt & CBR600F2