Køb af DAINESE tøj
Fra : MN

Dato : 02-07-02 15:35

Hej jeg er på udkik efter noget DAINESE tøj er der nogen der kender en god
side med forskellige modeller.
Mikael

Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-07-02 15:36

"MN" <mlv@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg er på udkik efter noget DAINESE tøj er der nogen der kender en god
> side med forskellige modeller.
> Mikael

http://www.dainese.com det var sgi ikke så svært ;)

Thomas

Fra : MN

Dato : 02-07-02 17:15

Ok min fejl jeg mente nu forhandlere i dk
mikael

Fra : Uffe Bundgaard

Dato : 02-07-02 20:50

Hej Mikael

prøv http://www.mogenspedersen.dk/
han holder udsalg for tiden - bor i Odense

Uffe
Lario V65

Fra : Christian Berggreen

Dato : 04-07-02 09:13

Hej

Hvis du er på udkig efter noget brugt, så kig på: (jeg har ikke så mange til
salg lige nu, faktisk kun 1, men jeg kommer af og til i nærheden af noget
godt brugt)

http://home.tiscali.dk/ccb

hvis det er nyt, så kan det godt betale sig at finde den størrelse du skal
have her i Danmark eller Sverige, og så bestille den model hjem du gerne vil
have fra Tyskland. Det er noget billigere dernede. De har også mange gange
tilbud på sidste års modeller.
Et godt og billigt sted at købe er: (har selv købt både hjem og dragt
derfra, og de har endvidere alle de modeller der findes lige nu, hvilket de
ikke har i DK eller S)

http://www.motorradladenonline.de

Held og lykke.

Christian