Rødt kort / SOS forsikring ??
Fra : Kenneth T

Dato : 30-06-02 20:20

Hejsa

Er der mon nogle som hved hvorledes det fungere med den SOS forsikring som
er omhandlet af det røde kort man får med en kasko-forsikring.
Jeg er klar over at de normale vilkår for kasko forsikringen gælder, hvis
man skal have lavet sin MC undervejs. Men hvad hvis man bare skal
transporteres til et værksted, skal man så selv betale bagefter?

Man kunne jo køre i stykker / løbe tør for benzin i udlandet, er det er
slags Falck abb i udlandet?

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Bent Jacobsen

Dato : 30-06-02 22:31

Hej Kenneth

Det er ikke som et Falck abb, det dækker transport ved uheld hvor
kasko-forsikringen dækker
dvs transport til værksted eller hjemtransport af køretøjet
PS i visse lande skal du have det grønne forsikringsbevis for at du er
dækket ind.

den 18 maj kørte jeg galt i Østrig, SOS sørgede for hjemtransporten

MVH
Bent CBR 1100 XX
http://www.honda-blackbird.dk/