> Så får du din bonus med. Når du så køber den nye, behøver
Har lige snakket med dem, og de siger at hver MC er sin egen, derfor den
forskel på pristrin... det andet er så at hvis jeg flytter MZ'en som er på
trin 07 over i et andet selskab, vil min skade ikke følge med, men hvis jeg
flytter GT'en over, eller stadig har den, vil den følge med...
Hvis jeg køber en anden i stedet for GT'en mens jeg stadig er i TopDK,
vil skaden så påvirke den, men hvis jeg udmelder MZ'en, og køber en i stedet
for den, vil skaden ikke påvirke den...
For mig lyder det fuldstændigt sort det her, men jeg kan godt se plusset
for mig, og det er sælg GT'en... flyt MZ i et nyt selskab, og køb en maskine
mere i det nye selskab. så vil det se ud som om jeg aldrig har haft en
skade.
Ellers afmeld MZ'en og køb den nye i stedet for på MZ'ens plads, og
indmeld MZ'en på GT'ens plads nogen mdr. senere, og så vil skaden påvirke
MZ'en som i forvejen koster så lidt at forsikre, så det vil koste mig mindre
i den tid jeg blir elite bilist, end hvis jeg beholdte GT'en.
Så hvis dette er som de siger hos TopDK, så kan det betale sig at ha en
gammel spand indregisteret ved siden af, og så flytte skader over på den når
det sker ??? hvis man er snedig/heldig nok til at kunne gøre det.
VH
Lars Molnit,
MZ ETZ 251 CDi, som savner en lege kammerat ved navn Hornet :)
GT 380 L, usel skarns knægt, for tæv med en forhammer hvis hun ikke
snart opføre sig pænt, og blir solgt.
> > de jo ikke at spørge det gamle selskab, da du jo allerede er forsikret i
> det
> > nye. Om det går, må tiden vise, blot et forslag.
>
> Ja, indtil nu krydser jeg bare fingre :)
>
> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi, som godt ku tænke sig en legekammerat ved navn Hornet
:)
>
> >
> > --
> > Mvh.
> > Henrik
> >
http://RaptorMC.dk/
> >
> > Fjern x i mailadr. ved svar på mail
> >
> >
>
>