Mickey Thomson dæk?
Fra : RasmusZX9R

Dato : 26-06-02 08:38

Hejsa NG!
Er der nogen herinde der kender nogen der sælger Mickey Thomson Drag
Racing dæk?
Det jeg skal bruge kan ses på
http://www.mickeythompsontires.com/strip_motorcycle.html
Det er et gadegodkendt mc dæk der er specielt udviklet til dragracing
d.v.s meget stor trædeflade og ekstremt blødt.
Jeg har ikke rigtig kunnet finde nogen priser på det og det kunne jo
være rart.
Mvh
Rasmus ZX9R (som er begyndt at komme så godt fra start at det kniber med
grippet)
Se forøvrigt www.dragbike.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : BLACK MAGIC Top Fuel~

Dato : 26-06-02 08:48

SNIP
"..
> Hejsa NG!
> Er der nogen herinde der kender nogen der sælger Mickey Thomson Drag
> [...]

Rasmus....
Hvis du kikker på dit link.....
vil du opdage de selv henviser til "DEALERS"
Der er flere forhandlere her i EU. ( også med deres hjemmesider..)

God jagt....
Jon Iversen.

Fra : RasmusZX9R

Dato : 26-06-02 11:13

" > Hvis du kikker på dit link.....
> vil du opdage de selv henviser til "DEALERS"
> Der er flere forhandlere her i EU. ( også med deres hjemmesider..)

Jeg har godt set dem, men jeg synes ikke lige der er nogen gode, så det
var hvis der var nogen der lige havde et godt link.
Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/