Tiger plyds på Ducati........
Fra : Gundersen

Dato : 24-06-02 22:07

Hejsa

I dag, ved den lokale grillbar, så jeg et højest mærkværdigt syn.
Det var en Ducati, der var TOTALT beklædt med TIGER PLYDS!
Det var nok den mest speciele Mc jeg har set i DK!

Er nogle der kender ejeren? han kørte sammen med en, på en Tundercat.

Det var lidt nord for Randers.

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 24-06-02 22:34

On Mon, 24 Jun 2002 23:06:37 +0200, Gundersen wrote:
> [...]
> Det var nok den mest speciele Mc jeg har set i DK!
>
> Er nogle der kender ejeren? han kørte sammen med en, på en Tundercat.

Jeg er nu bange for det er en Honda VFR 400, men ellers er den da ret
sød

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
ZX-9R

Fra : Gundersen

Dato : 24-06-02 22:59

Hejsa

> Jeg er nu bange for det er en Honda VFR 400, men ellers er den da ret
> sød

Tja.... muligvis, men den lignede en Ducati, med baglygterne, Fælgene, Mono bagsvingeren ogsådan...

Men der er jo ikke nemt at se, med den form for "kamuflage" den køre
med.

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : RacerNiels

Dato : 25-06-02 00:49

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message

> Tja.... muligvis, men den lignede en Ducati, med baglygterne, Fælgene,
Mono bagsvingeren ogsådan...

http://www.hondavfr.com/images/events/lagunaseca00/4.jpg
Det er ldt svært at se lygterne på røven, men de kunne skam godt ligne en
Duc lidt. Mere end ½minuts søgning vil sikker også afsløre billeder af
dette.

> Men der er jo ikke nemt at se, med den form for "kamuflage" den køre
> med.

Kend dine cykler, mand!! ) Den kører med 18" bagpå, lyden er ikke
heeeeelt så dyb og så tager den lidt flere omdrejning (bare et par enkelte
forskelle af mange synlige)

Niels *så en VFR400 idag*
SV650s *must have*

Fra : SLP/JM

Dato : 25-06-02 15:58

"RacerNiels" <d991793@student.dtu.SKRID.dk> skrev i
> [...]
>
> Kend dine cykler, mand!! ) Den kører med 18" bagpå, lyden er ikke
> heeeeelt så dyb og så tager den lidt flere omdrejning (bare et par

Æhh, det billede du linker til er ikke en VFR 400 NC30, men en VFR 750
RC 30. Det ses bl.a. på stafferingen på bagenden, lakeringen,
blinklysene, sidespejlene og hælepladerne, sååå.....kend dine cykler

--
Susanne og Jesper

Fra : RacerNiels

Dato : 26-06-02 14:17

"SLP/JM" <MADCAT@c.dk> wrote in message news:afa0hj$c9l$1@sunsite.dk...

> Æhh, det billede du linker til er ikke en VFR 400 NC30, men en VFR 750
> RC 30. Det ses bl.a. på stafferingen på bagenden, lakeringen,
> blinklysene, sidespejlene og hælepladerne, sååå.....kend dine cykler

DOH! Ja, der står sq da godt nok RC30 på røven der... must open eyes!

Niels 'nu med briller'
XS400 - så godt som solgt
SV650s - hvor er alle de billige?!!?!

Fra : Pein

Dato : 25-06-02 17:11

"RacerNiels" skrev ...

> Kend dine cykler, mand!! ) Den kører med 18" bagpå, lyden er
> ikke heeeeelt så dyb og så tager den lidt flere omdrejning
> (bare et par enkelte forskelle af mange synlige)

Synlig lyd??

--
Niels Pein
Honda TransAlp

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 25-06-02 16:45

Sjovt nok har jeg oxo set et tigerdyr... Ude i Galten er der en der kører
rundt på noget der ligner en leopard???? Underligt?? Jeg tror der er en
Yamaha ala fzr klassen. Nogen der har set ham fyren???
Hvad gør han i regnevejr.. Hiver et håndklæde frem???

Brian W.

" som godt kan undre sig over sådan noget"

Fra : Anneli

Dato : 25-06-02 17:21

"Brian Wendelbo" <Dustyman41@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Sjovt nok har jeg oxo set et tigerdyr... Ude i Galten er der en der kører
> rundt på noget der ligner en leopard????

Kunne I ikke tage nogle billeder, næste gang I ser sjove dyr på vejene, så
vi andre også kan se?!! :0)

Stor hilsen Anneli og Savage - der allerede drømmer om et kanin-outfit ;0)

Fra : Gundersen

Dato : 25-06-02 18:35

Hejsa

Den lignede lidt denne! http://www.starboyz.com/images/78.jpg

> Stor hilsen Anneli og Savage - der allerede drømmer om et kanin-outfit ;0)

*LOL*

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Anneli

Dato : 25-06-02 20:14

> Den lignede lidt denne! http://www.starboyz.com/images/78.jpg

Naaarjjjjjj hvor er den sød!! :0))))
Ehhhh.... men hvad med regnvejr? For ikke at tale om insekter? ;0)

Anneli

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-02 21:30

On Tue, 25 Jun 2002 21:13:53 +0200, "Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk>
wrote:

Hej.

>Naaarjjjjjj hvor er den sød!! :0))))
>Ehhhh.... men hvad med regnvejr? For ikke at tale om insekter? ;0)

Man må da håbe der ikke går møl i den

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 26-06-02 12:49

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Ehhhh.... men hvad med regnvejr? For ikke at tale om insekter? ;0)

Insekter er ikke noget problem, de får jo en blød landing, når de rammer den

--
Jacob
GSXR250 -med knap så blød landingsbane

Fra : Kent Johansen

Dato : 25-06-02 18:07

Hvis I vil se kværne med plys, så tjek www.starboys.com

Mvh Kent (som gerne vil ha' plys på Katanaen...)
----

Fra : Kent Johansen

Dato : 25-06-02 18:09

Hovsa! jeg mente www.starboyz.com
Sorry!!

Fra : Gundersen

Dato : 25-06-02 18:29

Hejsa

Jeg har søgt lidt på nettet og fundet ud af at det var en Honda VFR 400!

Jeg snakkede med ejeren af grillen, og han havde snakket med ham der kørte på den.

Kan kunne bekræfte at det var en 400ccm'er et eller andet...

Han havde foreslået ham, at sætte den på nettet, hvilket han havde overvejet meget.

Han skulle snart af med den, så vi må lige holde øje med Mc-basen.

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit