"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:3d177a6b$0$53184$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Uden lige at kende modellen overhovedet, så vær lige opmærksom på at
> japanske motorcykler er enten ualmindelig dårligt smurt, eller slet ikke
> smurt, fra fabrikken. Derfor kan akslen godt sidde ret godt fast,
simpelthen
> fordi den ruster fast.
> Med det samme man køber en japaner, skal man pille alle aksler ud og smøre
> dem med fedt, det letter arbejdet med motorcyklen mange år fremover, og
> sikrer at affjedringen virker optimalt.
>
> Rittig
Hej Claus..
Jeg har lige købt en importeret RF400R fra japan, og bagsvingeren har nok
aldrig været adskilt på den!
Er det noget man sagtens lige kan gøre eller er det sådan en ugelang
forestilling for en dej arm som mig?
Og hvilken slags fedt skal man smøre akslerne og ligende med?
Nu vil jeg snart i seng... Skal til Klarup og klippes imorgen formiddag
(Birgitte klip hvis det siger dig noget!
![Meget Glad](images/smileys/megetglad.gif)
)
MVH Mads Stetter (Som snart er træt af at have dårlige hænder og være
sygemeldt pga. en dum billist)
RF400R uden plader og afgift
DT125R i storstilet krøllet look inde ved special MC