Søsætning
Fra : Jimmy

Dato : 23-06-02 10:49

Er der nogen der ved om der findes nogen steder man kan søsætte en 14 fods
båd gratis, eller til en billig penge...
Det skal foregå på Sjælland
pfh. tak

Fra : Claus Frørup

Dato : 24-06-02 17:48

Isang tao pinangalanan Jimmy nagsulat :

>Er der nogen der ved om der findes nogen steder man kan søsætte en 14 fods
>båd gratis, eller til en billig penge...
>Det skal foregå på Sjælland

Gratis? Så skal du finde en strand hvor bilen kan komme ned til
vandkanten.
Alle havne har et slæbested, og det koster sjældent mere end hundrede
kroner at benytte det.

Find den nærmeste havn på http://www.sejlerens-logbog.dk/

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Casper Mønster

Dato : 20-07-02 15:08

> Alle havne har et slæbested, og det koster sjældent mere end hundrede
> kroner at benytte det.

I Randers er der et offlige ophaldersted, det kan jo være at du kan finde
sådan et.

/Casper