Kanon fed TL1000S!
Fra : Gundersen

Dato : 22-06-02 20:43

Hejsa

Jeg sad lige og søgte i tyskland, efter Mc'er og fandt denne!
http://home.mobile.de/cgi-bin/kdsearch2.pl?CountOff=51&DataNr=31&DisplayDetail=26705376&DoSearch=1&FormSort=2&KundenHomePageFlag=1&Page=0&SearchCat=bereich%3dall%26sprache%3d&bereich=all&bgcolor=cccccc&kundennr=514005&sort=2

Det er bare en skam at det er en V2'er! Så har den jo ikke "Vebse
lyden"! Tænk hvis det havde været en GSX-R 1000 i stedet!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : origo@earthling.net

Dato : 22-06-02 22:10

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Det er bare en skam at det er en V2'er! Så har den jo ikke "Vebse
> lyden"! Tænk hvis det havde været en GSX-R 1000 i stedet!

Jeg håper virkerlig ikke jeg ser en GSX-R 1000 utsatt for en eier med så
dårlig smak.

JS
(GSX-R 1000)

Fra : Gundersen

Dato : 22-06-02 22:26

Hejsa

> Jeg håper virkerlig ikke jeg ser en GSX-R 1000 utsatt for en eier med så
> dårlig smak.
Det er jo som man tager det.... Nu var det også bare motor messigt jeg tænkte på! (Lyden)

Mvh Emil
-Der gerne ville have den!
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : origo@earthling.net

Dato : 22-06-02 22:35

> Det er jo som man tager det.... Nu var det også bare motor messigt jeg
tænkte på! (Lyden)

Lyden fra en GSX-R 1000 er ikke noe spesielt. Den har godt nok litt mere lyd
fra innsugningen i forhold til mange av konkurentene, men det er også det
hele.

JS

Fra : Gundersen

Dato : 23-06-02 00:30

Hejsa

> Lyden fra en GSX-R 1000 er ikke noe spesielt. Den har godt nok litt mere lyd
> fra innsugningen i forhold til mange av konkurentene, men det er også det
> hele.

Tja... men en GSX-R1000 er jo en R4 motor! (symaskine lyd), og en
TL1000S er jo ne V2'er, med monster lyd!

Da udsenet på den er ændret, så den ligner en "Vebs", passede det jo best med symaskine lyden!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 22-06-02 22:33

> Det er jo som man tager det.... Nu var det også bare motor messigt jeg
tænkte på! (Lyden)

Lyden fra en twin er da 1000 gange bedre end fra 4-R ;>)

Hvis den bare íkke havde den klassiske grimme "tyskerrøv" kun den faktisk
være helt pæn, potterne rager jo længere bagud end sædet, hvilket for det
til at se meget mærkeligt (tysker agtigt) ud ;>)

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 23-06-02 16:11

D@n Dethlefsen wrote:

> Lyden fra en twin er da 1000 gange bedre end fra 4-R ;>)

Det kan jeg KUN være enig i. Så længe det er en 2-takter

/Rune - TZR V-twin

Fra : N/A

Dato : 22-06-02 23:16

Fra : Christian Raaby

Dato : 22-06-02 23:16

> Den er sgu da grim ! Tænk at ødelægge en tl1000 på den måde ! Jeg fatter
> ikke at folk syntes det er fedt at krænge sæde og bagsæde sådan opad som
det
> gøres på SF MC'er.
>
> Mvh Thomas

Hhmmm.... Hvordan forklarer man lige DEN bagskærm ved Bilinspektionen?
Føj for en grim udgave af en ellers herlig cykel!

Christian
Ex TL1000S

Fra : mc

Dato : 23-06-02 10:07

Ja havde cyklen bare været med alm sæde, istedet for den " grimme bag ende "
så ville den nu være meget fed, og mere gennem ført !

Mc
CB1100F ( 85 ) Street Fighter Style