bremsevæske....
Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-06-02 17:31

Er der forskel på bremsevæske eller er DOT 4 altid DOT 4 i samme kvalitet.
Jeg mener med olie er der jo stor forskel selv om viskositeten er den samme.

mvh

Thomas Jensen
XJ600s (som skal have ny bremsevæske, så lortet kan stoppe lidt bedre)

Fra : Soren S. Jorvang

Dato : 20-06-02 17:54

In article <aesvph$if6$1@sunsite.dk>, Thomas Jensen wrote:
> Er der forskel på bremsevæske eller er DOT 4 altid DOT 4 i samme kvalitet.

DOT 4 er en minimumsstandard, saa der er forskel, men dette
minimum(skogepunkt) er alt rigeligt til gadebrug.

--
Soren

Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-06-02 18:25

> DOT 4 er en minimumsstandard, saa der er forskel, men dette
> minimum(skogepunkt) er alt rigeligt til gadebrug.

ja det ved jeg, men tænkte om der var forskel på kvaliteten ved forskellige
DOT4 væsker ?

mvh

Thomas
XJ600s div

Fra : Soren S. Jorvang

Dato : 20-06-02 18:57

In article <aet2u3$4n6$1@sunsite.dk>, Thomas Jensen wrote:

> ja det ved jeg, men tænkte om der var forskel på kvaliteten ved forskellige
> DOT4 væsker ?

Der er forskel, ja, men se ovenfor.

--
Soren

Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-06-02 19:50

> DOT4 væsker ?
>
> Der er forskel, ja, men se ovenfor.

hvilket mærke bør man så vælge ?

mvh

Thomas
XJ600s

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 21-06-02 10:05

Thomas Jensen wrote:

> hvilket mærke bør man så vælge ?

Det billigste!
Hvis det opfylder DOT4 er det som skrevet rigeligt fint til gadebrug.
Harald-nyborg har halv-liters flasker til 30-40 kr, og jeg mener da at ha
set det billigere.

/Rune