RF600R
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 20-06-02 10:42

Hey gruppe!!!
Jeg er ved at kigge på en suzuki rf 600 r! Er der nogen der har sådan en,
der lige kan komme med lidt info om den? -Om den er noget værd, hvad man
skal holde øje med, hvad der er godt og hvad der er skidt!!????

På forhånd tak!

Oliver Bruchhaus.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 20-06-02 18:21

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der lige kan komme med lidt info om den? -Om den er noget værd, hvad man
> skal holde øje med, hvad der er godt og hvad der er skidt!!????

Jeg har en ...

...en årgang 1996, jeg købte den sidste år, jeg har ikke haft nogle problemer
med den overhovedet og jeg passer ikke specielt godt på den, den får mange
tæsk.... P.T. har den gået 54571,8 km og den går stadigt perfekt...

Det som jeg synes er godt ved den er den er lidt sportstoureragtig, så den
er ikke ulidelig at køre langt på og samtidig er den ikke helt ueffen når
skal gå lidt kvikt. Men man skal huske på at det er en MC, som om på
markedet i '93, så det er ikke den nyeste teknik man får.... men jeg synes
personligt at man får en del for pengene når man køber..

Thore

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 21-06-02 14:46

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> markedet i '93, så det er ikke den nyeste teknik man får.... men jeg synes
> personligt at man får en del for pengene når man køber..

Forresten er jeg ikke den fedtede type, så hvis du aldrig har prøvet en
RF600R, er du velkommen til at prøve min...

Jeg bor i nærheden af Næstved..

Thore Jensen

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 20-06-02 22:23

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> wrote in message
> [...]
> der lige kan komme med lidt info om den? -Om den er noget værd, hvad man
> skal holde øje med, hvad der er godt og hvad der er skidt!!????

En rigtig dejlig cykel hvis jeg skal sige det. Læs evt. denne gamle tråd:

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF8&oe=UTF8&threadm=5vTE8.8033
%24HN.327166%40news010.worldonline.dk&rnum=18&prev=/groups%3Fq%3DCasper%2BHu
ndeb%25C3%25B8l%26start%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF8%26oe%3DUTF8%26sel
m%3D5vTE8.8033%2524HN.327166%2540news010.worldonline.dk%26rnum%3D18

Hold da op for et link :)

Casper
RF600R

Fra : Denise

Dato : 21-06-02 08:12

Hej

"Casper Hundebøl" <casperREMOVE@malerbutikken.dk> wrote in message

> [...]

ndeb%25C3%25B8l%26start%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF8%26oe%3DUTF8%26sel
> m%3D5vTE8.8033%2524HN.327166%2540news010.worldonline.dk%26rnum%3D18

Eller brug dette http://makeashorterlink.com/?T2FD21A11
Ved lange link kan man via http://makeashorterlink.com
få lavet et kortere, så man er fri for de lange uoverskuelige link., men
selv skal samle.

Man paster bare det lange ind og beder den lave et kort, rigtig smart.

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, '02, Rød og så _måske_ halvkåbe på næste torsdag.