Suzuki TU 250 X Classic
Fra : Søren Svenningsen

Dato : 19-06-02 20:10

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en Suzuki TU 250 X.
Er der mon andre ejere af denne model man kan dele erfaringer, gode råd og
tips med?
Mvh
Søren

Fra : Niels Porsbøl Jacobs~

Dato : 24-06-02 18:29

Søren Svenningsen <hobbitten@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d10d707$0$218$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg er blevet den lykkelige ejer af en Suzuki TU 250 X.
> Er der mon andre ejere af denne model man kan dele erfaringer, gode råd og
> [...]

Jeg kørte TU 250 i 1999 / 2000 og det er en OK lille maskine.

Der er ikke så meget bøvl med dem - det er en god motor hvis man kan leve
med den begrænsede ydelse...

Smør kæden en gang imellem og glæd dig over at man med en god varm motor kan
få den til at gå 30 km/l (selv op og ned af bjerge og andet godt!).

Jeg bøjede styret en smule frem for at få det til at passe bedre til mine
arme og skuldre og havde overhovedet ingen problemer med den - bortset fra
at den hurtigt bliver for lille...

http://www.backtothefuture.dk/niels/pics/skotpics/mcpic17.jpg

(et lidt alternativt TU 250 billede!)

Mvh.

Niels

Fra : Zorro

Dato : 25-06-02 20:52

Hej Niels.
Tak for dit svar. Jeg var lige ved at tro at jeg var den eneste der kørte på
en TU 250! Du har ganske ret; det er bestemt ingen superbike men jeg glæder
mig over god benzinøkonomi en god robust moter og en dejlig motor
karakteristik. desuden er jeg ret vild med det klassiske look. Et fint
billede, det er rart at se at en TU'er også kan køre langt!
Mvh
Søren

Fra : Søren Lindholt

Dato : 25-06-02 21:20

"Zorro" <Hobbitten@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Niels.
> Tak for dit svar. Jeg var lige ved at tro at jeg var den eneste der kørte

> en TU 250! Du har ganske ret; det er bestemt ingen superbike
Jaja, Lars Henrik i vores offroad klub bor sammen med en pige der også kører
på, og vist endda tog kørekort på den.

Vivar til grillfest hos dem dagen efter købet, og den havde 3 km på
tælleren, mens vi kørte slalom mellem tøjdyr lagt ud som manøvrebane på
græsplænen...

Søren
Aalborg Offroad MC Klub

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-06-02 17:50

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vivar til grillfest hos dem dagen efter købet, og den havde 3 km på
> tælleren, mens vi kørte slalom mellem tøjdyr lagt ud som manøvrebane på

Og nu har en af mine kolleger på arbejde også lige købt en. Hun er ganske
vist kun lige begyndt på at tage kørekort, men man skal jo have en
motrocykel, ikke?

Rittig