ZXR750
Fra : Kennett Stigaard

Dato : 18-06-02 20:03

Jeg overvejer at udskifte min CBR600F1 med ZXR750.
Er der nogle ting man skal være opmærksom på eller gode råd omkring en
ZXR750 fra 89-91 med ca. 50.000 km på meteret ?

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 19-06-02 07:18

Kennett Stigaard <kennett@privat.dk> wrote in article
<3d0f83f0$0$80424$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Jeg overvejer at udskifte min CBR600F1 med ZXR750.
> Er der nogle ting man skal være opmærksom på eller gode råd omkring
en
> ZXR750 fra 89-91 med ca. 50.000 km på meteret ?

Der var en Buyers guide til netop ZXR7'eren i det nyeste Bike (uk).

Jeg skal lige læse op på konklusionerne, men så vidt jeg husker var det
eneste der rigtigt kunne fejle noget bagdæmperen.
Mekanisk var/er der vist ikke noget at udsætte på dem.

--
Mikkel

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 19-06-02 08:27

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg skal lige læse op på konklusionerne, men så vidt jeg husker var det
> eneste der rigtigt kunne fejle noget bagdæmperen.

som vist åbenbart er inspireret af klassiske HD'er med stiv baggaffel

Anders O, som personligt synes 93-95'eren er den pæneste