Lidt OT - Smukkeste Festival
Fra : Allan Bojesen

Dato : 18-06-02 18:39

Hej

Er der nogen herinde der planlægger at tage til Danmarks Smukkeste Festival,
og måske ovenikøbet ligge i telt på MC-campen?

Allan Bojesen (Der er at finde i skoven og på MC-campen under festivalen)

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 18-06-02 19:17

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> wrote in message
> [...]
> og måske ovenikøbet ligge i telt på MC-campen?
>
> Allan Bojesen (Der er at finde i skoven og på MC-campen under festivalen)

Er 110% at finde dernedeunderhele festivaltheren..

Jeg kommer dog derned sammen med nogle der ikke kører MC, så vi sover i telt
på de alm. pladser..

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-06-02 19:50

Der er jo Thy-træf, så desværre

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 18-06-02 20:21

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Der er jo Thy-træf, så desværre

Ærgeligt Planlægning har aldrig været Thyboernes stærke side )

Allan Bojesen (Ex. Thistedbo)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 19-06-02 13:04

Jeg er faktisk ikke sikker på hvem der var først

Fra : Allan Bojesen

Dato : 19-06-02 17:55

"Henrik Nielsen - Raptor MC" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er faktisk ikke sikker på hvem der var først

Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg egentlig at træffet var der
først. Hvorfor skulle du nu også begynde at bore i det )

Allan Bojesen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 18-06-02 20:19

"Kenneth Egholm" <kenneth@egholmnetSLET_DETTE.dk> skrev i en meddelelse
> Er 110% at finde dernedeunderhele festivaltheren..
>
> Jeg kommer dog derned sammen med nogle der ikke kører MC, så vi sover i
telt
> på de alm. pladser..

Alle tiders VI må kunne lave et D.F.M møde over en kop øl en af dagene.
Jeg har lige set at Henrik Boldreel er medhjælper under samme formand som
mig, så han er vel også at finde et sted derude.

Allan Bojesen

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 18-06-02 20:57

Allan Bojesen <aboje@post9.tele.dk> skrev i en
> [...]
> Jeg har lige set at Henrik Boldreel er medhjælper under samme formand som
> mig, så han er vel også at finde et sted derude.

---------------------
Hej Allan og jer andre

Jojo jeg er da også på festivalen fra torsdag til søndag (mandag) og regner
med at ligge på MC campen,
så mon ikke vi ses, når vi oven i købet er medhjælpere sammen sted (RamJam)

Jeg er ham med kasketten og hestehalen

--
mvh. Boldreel
http://RaptorMC.dk

Fjern X i mailadresse

Fra : Allan Bojesen

Dato : 19-06-02 18:13

"Boldreel - RaptorMC.dk" <boldreel@mail.dkX> skrev i en meddelelse
> så mon ikke vi ses, når vi oven i købet er medhjælpere sammen sted
(RamJam)

Jo da - Vibeke og jeg er på torsdagsholdet.

> Jeg er ham med kasketten og hestehalen

Jeg kan kendes på en westernlike læderhat - og et krus øl i hånden

Allan Bojesen

Slutter OT-emne nu.

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 19-06-02 21:38

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> wrote in message
> Alle tiders VI må kunne lave et D.F.M møde over en kop øl en af
dagene.

Det er jeg 100% klar på..

Boldreel kan evt. fungere som forbindelsesofficer så

Fra : Bjørn S

Dato : 19-06-02 21:17

> [...]
> og måske ovenikøbet ligge i telt på MC-campen?
>
> Allan Bojesen (Der er at finde i skoven og på MC-campen under festivalen)

Njo, tager garantert der over som alle foregående år, men er lidt usikker på
campingen. Kan se ud fra kortet at MC-campen i år ligger lige ved siden af
stadion, har ellers tradition med at campe over på boldbanerne da vi har
mange bekendte i bil og tog vi vil campe med, og så noget med nattero.... nu
kommer det jo så an på om man kan få en plads overhovedet i år, sidst år var
håbløst. Hvad med parkering af MC udenfor MC-camp ? Gidder ikke stille den i
Vrold hvis jeg kan slippe.

Bjørn - NTV 650 - hestehale uden kasket

Fra : Allan Bojesen

Dato : 19-06-02 21:30

"Bjørn S" <bjosko@ReMoVeyahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

var
> håbløst. Hvad med parkering af MC udenfor MC-camp ? Gidder ikke stille den

MC-campen har ligget overfor Capri ihvertfald de sidste 4 år. MC-parkering
er lige ved siden af - faktisk mellem campen og vejen. De eneste der bliver
lukket ind på festivalen uden køre-pas er mc'er. Så kom du blot på NTV'eren
med hestehale.

Allan Bojesen

Fra : Bjørn S

Dato : 19-06-02 21:39

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bliver
> lukket ind på festivalen uden køre-pas er mc'er. Så kom du blot på

Hmmmmmm, sidst år lå det da også en mc-camp lige ved siden af hvor vi fandt
en plads ovenpå en kul i en nedoverbakke ( Little Norway ? ).... øv min ryg
Det var en - for mig nyt sted- ved siden af DFM eller noget som det
står i kortet - så langt væk man ku komme, med mindre man lå på nødcamp.
Nåja, NTV med hestehale..... hun kører selv... men jeg har også en, afkortet
for sesongen Måske mødes man der over, Ram Jam er ihvertfald sikker en
sen aftentime, hold da kæft hvor det kom op at køre søndag nat -01.

Bjørn med hestehale - NTV uden