Dk.fritid.motorcykel skilt
Fra : M Poll

Dato : 17-06-02 22:10

Hej NG

Jeg har fået trykt et (o; dk.fritid.motorcykel skilt på kraftig PVC som
er lige til at montere bag ens nummerplade. Jeg har fået trykt flere så der
er nogle til salg for 25 kr incl forsendelse. Jeg ved godt at det kommer
lige oveni diskutionen om nummerpladerammer, men de var sendt til tryk inden
at dette kom op sidste gang.
I kan se hvordan de ser ud på www.martinpoll.dk under skilt. Det er ikke
noget jeg tjener penge på medmindre at de alle bliver solgt så er der til en
tanfuld benzin.

Så hvis det har interesse så send mig en mail på martin@martinpoll.dk.

Med venlig hilsen
Martin Poll
Aprilia SL1000
www.martinpoll.dk

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 18-06-02 07:15

"M Poll" <poll@adslhome.dk> wrote in message
> I kan se hvordan de ser ud på www.martinpoll.dk under skilt. Det er ikke

Siden virker ikke herfra ligenu ??

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)

Fra : Martin_P

Dato : 18-06-02 08:01

Weird nummerplade du har der - kan jeg ikke få en kopi af den ))

Jeg vil gerne have 1 stk...

Martin Poulsen
Dragsbækvej 15
7700 Thisted

Martin_P
Suzuki T250(med nr.plade ramme - snart - forhåbentlig - måske)