rep. af lynlås i læderdragt
Fra : Janner

Dato : 16-06-02 17:37

Hey,

Nogen der har nogen gode ideer til hvor man kan få isyet en ny lynlås i sin
Dainese dragt (mellem jakke og bukser), mener en gang at have hørt noget om
der var et bestemt sted hvor forhandlerne sendte dragterne hen ....

--
Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk
CBR 929 RR
If sex was a
Fireblade
No-one would
Ever Worry
About Performance

Fra : Hekto

Dato : 16-06-02 17:49

In article <3d0cbe74$0$663$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, jan@tjaaa.dk
says...
> [...]
> Dainese dragt (mellem jakke og bukser), mener en gang at have hørt noget om
> der var et bestemt sted hvor forhandlerne sendte dragterne hen ....

Kunne være Søborghovedgade 52, 2860 Søborg???

--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Janner

Dato : 16-06-02 18:27

> Kunne være Søborghovedgade 52, 2860 Søborg???

Og det er wa'for et sted ?

/Jan

Fra : M Poll

Dato : 16-06-02 19:30

> Og det er wa'for et sted ?

Til onkel Jan

Se denne side http://www.danskmcskind.dk/

Med venlig hilsen
Onkel Martin

Fra : Hekto

Dato : 16-06-02 20:00

In article <3d0cd92b$0$71620$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
poll@adslhome.dk says...
> danskmcskind

Præcis!
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Janner

Dato : 19-06-02 19:48

> Se denne side http://www.danskmcskind.dk/

De virker useriøse reflekterer ikke på henvendelser ?

Andre ideer ?

/Onkel

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 16-06-02 19:38

Det kunne være Cruz i Studiestræde i KBH

mvh

Hans

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 16-06-02 19:46

> [...]
om
> der var et bestemt sted hvor forhandlerne sendte dragterne hen ....

Hej med dig

Min Lookwell jakke havde en defekt lynlås, den blev skiftet hos Nevada skind
og pels i slagelse.. (kan slås op på de gule sider) De er meget
professionelle.. på 2 dage, var den skiftet, og jeg kan ikke se at jakken
har været syet i :D

mvh Tommy Fer

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 17-06-02 10:50

Hej.

Min søster har stort set hele sit liv været selvstændig med at producere
alt i lædervarer.

Udover det syr hun bl.a. også lynlåse i læderjakker og meget andet. Hun
laver bl.a. diverse "custom" tasker mv. til mc-folk, og har gennem tiderne
lavet diverse ærmenmærker til MC-klubber, da de skulle være i læder - har
bl.a. lavet mærker til Aars Touringklub.

Hun bor lidt nord for Århus, Læderværkstedet, Lene Broberg, 86220906

Hilsen

Bo Stilling Christiansen
XJ600, DT250

Janner <jan@tjaaa.dk> wrote in article

Fra : Søren Lindholt

Dato : 17-06-02 14:18

> [...]
om
> der var et bestemt sted hvor forhandlerne sendte dragterne hen ....

Der er en lille skrædderbutik på Boulevarden i Aalborg, mellem Mallorca Bar
og farvehandleren, de er skrappe til sådan noget, jeg fik sat ny lynslås i
en alm. læderjakke en gang, det blev pænere end den originale...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-06-02 14:25

Søren Lindholt <lindholt@FJERNperson.dk> wrote in article
<01c21601$a59f15c0$b07610ac@pc4148>...

> [...]
> Mallorca Bar og farvehandleren, de er skrappe til sådan noget,
> jeg fik sat ny lynslås i en alm. læderjakke en gang, det blev

De gider ikke sy i læder... De gad ihvertfald ikke sy i min læderdragt -
"Det er for hårdt"... Dovne hunde.

Men det var selvfølgelig sidste år, så det kan da være de har skiftet
holdning.

--
Mikkel

Fra : David & Mette

Dato : 17-06-02 15:12

De gider ikke sy i læder... De gad ihvertfald ikke sy i min læderdragt -
"Det er for hårdt"... Dovne hunde.

Men det var selvfølgelig sidste år, så det kan da være de har skiftet
holdning.

....Der var ingen problemer hos skrædderne på Boulevarden da jeg skulle have
ny lynlås i min Dainese læderjakke. Pris: 250 kr...

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 19-06-02 00:07

Du kan da bare reparere den gamle: Giv hele lynlåsen stearin så den smøres.
Derpå trækkes der i den ene side hvis den har forskudt sig, og den tvinges
vrikkende, med vold og magt i bund. Derefter klemmes forsigtigt med en tang,
så der bliver mindre gab i glideren i begge sider, især i den ende der
vender nedad. Man prøver sig frem, hellere for lidt end for meget. Du har nu
en ny og velfungerende lynlås. Eller en ødelagt lynlås hvor glideren er
knækket Du syer så selv en ny i alligevel. I begge tilfælde skal man
efterfølgende tabe sig 5-10 kg.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Janner

Dato : 19-06-02 19:47

Ja ? ?

/Jan

Fra : Armand

Dato : 20-06-02 21:59

> [...]
noget om
> der var et bestemt sted hvor forhandlerne sendte dragterne hen ....

Og så mangler der snart kun min lokale lædersmed:
BN Skind, Taulov Kirkevej, 7000, Fredericia.

Er en stor mand indenfor speedwaysporten, og syr derudover bl.a. til
mc-betjentene.
De reps jeg har fået lavet på min gamle "latex" Dainese (jeg sprang to
størrelser op da den seneste blev købt!), har været til UG hvad angår
ihærdighed med at får det til at blive pænt (= ikke blot en påklistret
læderlap!)

--
Armand.

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 21-06-02 09:05

> [...]
om
> der var et bestemt sted hvor forhandlerne sendte dragterne hen ....

Jeg har en gammel skomager, som kan skifte lynlåse ud.
Jeg fik skiftet lynlåsen i min jakke, og skiftede også lynlåsene i de 2
lommer, det kostede 200 kroner.

Det kræver at du bor i Odense. jeg tror ikke engang han har en telefon.

--
Jesper Hvalsøe
GS 750

Fra : Poul B-H

Dato : 22-06-02 00:39

"Jesper Hvalsøe" <jhva@int.tele.dk> wrote in message

> [...]
> lommer, det kostede 200 kroner.
>
> Det kræver at du bor i Odense. jeg tror ikke engang han har en telefon.

Jamen hvad så med hans adresse ?

Poul B-H

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 24-06-02 08:21

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper Hvalsøe" <jhva@int.tele.dk> wrote in message

> Jamen hvad så med hans adresse ?

Han bor på Grønlykkevej, lige oppe ved Rugårdsvej krydset.

--
Jesper Hvalsøe
GS 750