køre kort
Fra : Dansk

Dato : 16-06-02 16:12

jeg har overvejet at få mig et kort til MC, da jeg syntes at de der
Eu-knallerter er for dyre iforhold til en MC.
hvor billigt kan jeg få sådan et kort ??

jens

Fra : Michael Kristensen

Dato : 16-06-02 16:46

> hvor billigt kan jeg få sådan et kort ??

Hvis du søger lidt tilbage i indlægene kan du finde en del priser folk har
givet.

mvh - Michael Kristensen (sv650s)

Fra : Michael

Dato : 16-06-02 16:43

Hej

Jeg har lige taget køre kort til mc. (1,5 månede siden). Det kostede 6000 kr
+ 580Kr i prøve gebyer
så i alt 6580 Kr
Det er bare dejligt at køre på i stedet for EU scooter.

Hilsen

Michael Sandgaard (gz 250)

Fra : RacerNiels

Dato : 16-06-02 19:27

"Dansk" <****@ofir.dk> wrote in message
> jeg har overvejet at få mig et kort til MC, da jeg syntes at de der
> Eu-knallerter er for dyre iforhold til en MC.
> hvor billigt kan jeg få sådan et kort ??

God idé! 6-7000kr skulle nok kunne skaffe dig et kort.
Derefter kan du smide yderligere 18.000kr og få en fantastisk Yamaha der til
en hver tid kan sætte en Øvert.
Se nærmere på www.sqzuki.subnet.dk

Niels
XS400 *lidt endnu*