Goldwing wheelie
Fra : Bo S.

Dato : 14-06-02 15:59

Se et billede jeg fandt... Har postet det i dk.binaer.motor under samme
subj.
Det ser vildt ud!

God kamp i morgen til alle. 2-0 til DK...

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-06-02 22:36

"Bo S." <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> God kamp i morgen til alle. 2-0 til DK...

Ja vi må sandelig håbe at Tom Kristensen vinder igen.

Allan Bojesen (Der lige kan nå at skifte indmaden i hovedcylinderen på
koblingen inden Le Mans starter)

Fra : "H;P

Dato : 14-06-02 22:50

"Allan Bojesen" skrev i en meddelelse
> Ja vi må sandelig håbe at Tom Kristensen vinder igen.

Endnu en dansker i ilden, og jep, skal vanetro se starten der, ligesom med
foldbold. Og så er det udendørs med vinden i håret

Hilsen

H ; P <Med nyt Kæde-kit/Dæk-sæt, og kamera der skal _køres_ til >

--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk el. http://falken.vikingdk.net
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 14-06-02 22:33

Hmm.. det ser helt forkert ud... og så har den sat udstødningen i
astfalten... - besynderligt syn.