Bandit rules!!!!!
Fra : Søren Dahl

Dato : 13-06-02 22:18

Hej NG

Nu har jeg fået kørt 400 km på min ny-erhvervede Bandit 600 Y2K02

Der er endnu 400 km tilbage, inden jeg må give Banditten rullen :))))

Jeg har et luxus-problem, jeg skal nå at have kørt 1000 km inden
mandag, da skal jeg have lavet 1000 km eftersyn, inden jeg stikker på
ferie i Norge.....

Men hold da helt fast sådan en Bandit kører MEGET bedre end en gammel
udslidt TransAlp - nå ja - ikke på grus - der er det faktsik helt af
he**** til - men på landevej - ja, man skal altså lige vende sig til
en MC som hverken ryster eller vibere, i hvert fald ikke sammenlignet
med en gammel TransAlp som har fået noget tæsk.......
Det er også fedt at kunne køre 130 km/t uden at fåle man sidder på en
male-blander *ggg*

- Søren
- En MEGET lykkelig Bandit ejer......

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 13-06-02 23:19

Tilløk. Findes der noget federe end en velfungerende kværn....

God tur til Norge.

brian W.

Honda 900

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 14-06-02 05:32

> [...]
> med en gammel TransAlp som har fået noget tæsk.......
> Det er også fedt at kunne køre 130 km/t uden at fåle man sidder på en

God tur! hvor i Norge skal du hen?
Kærresten og jeg tager til Norge i starten af juli...

Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 14-06-02 08:51

"Rune \(Bandit600\)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote:

>God tur! hvor i Norge skal du hen?
Vi sejler til Larvik, og kører måske til Rjukan, Røldal, Kinsavik,
Lærdal, forbi Oslo og gennem Sverige hjem - måske, for den mest faste
plan er, at vi ikke lægger en fast plan hjemmefra

>Kærresten og jeg tager til Norge i starten af juli...
Så må i vinke, hvis i ser en fin ny bandit og en SuperTenere med
masser bagage - det kunne godt være Søren og mig.

--
Kåre

Fra : Martin_P

Dato : 14-06-02 07:02

>Jeg har et luxus-problem, jeg skal nå at have kørt 1000 km inden
>mandag, da skal jeg have lavet 1000 km eftersyn, inden jeg stikker på
>ferie i Norge.....
Så sæt den op til mig i weekenden, så skal jeg hjælpe dig ))

God tur

Martin_P

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-06-02 08:32

"Søren Dahl" <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Nu har jeg fået kørt 400 km på min ny-erhvervede Bandit 600 Y2K02

Tillykke-tillykke

> Jeg har et luxus-problem, jeg skal nå at have kørt 1000 km inden
> mandag, da skal jeg have lavet 1000 km eftersyn, inden jeg stikker på
> ferie i Norge.....

Ikke noget problem !, uanset hvor i DK du bor, så kører du barer til Stevns
på Søndag

--
Hilsen
Dennis Pedersen( Der oss' ku tænke sig en Bandit, helst en 1200 )