Haynes til gs500
Fra : Christian Knudsen

Dato : 13-06-02 20:27

Hej ng

jeg har lige været inde på www.haynes.co.uk for at finde en bog til min
gs'er. Nu er problemet bare, at bogen er for modellerne 89-97, hvor min er
en 98'er. Er det fordi der ikke er lavet en opdatering siden 97 eller hvad?
Har det nogen betydning for en gs'er - det er jo ikke fordi den har ændret
sig så meget over årene......
Er haynes.co.uk det billigste sted at handle, når det kommer til haynes
bøger. Jeg kan få den tilsendt for £ 23.99 - er det dyrt??

mvmch
christian

p.s. Hvorfor kan jeg ikke finde en haynes til min brors gsx-r 250 ????

Fra : Christian Knudsen

Dato : 13-06-02 20:59

"Christian Knudsen" <dsl24585b@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mvmch
> christian
>
> p.s. Hvorfor kan jeg ikke finde en haynes til min brors gsx-r 250 ????

Nu har jeg lige været inde på amazon.co.uk, hvor jeg har set den også kan
findes, men der vil den ikke sende den til danmark - kan det være fordi det
er amerakanske firmaer der udbyder den??? nogle erfaringer der - den koster
$ 24 - så det må siges at være lidt billigere end £24 selvom det er uden
fragt...

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 13-06-02 21:36

> [...]
koster
> $ 24 - så det må siges at være lidt billigere end £24 selvom det er uden

Hvis det er .co.uk er det firmaets engelske afdeling, og de sender også til
danmark. Det er nok nærmere .com (de linker jo rundt til hinanden) ellers
ville prisen så vidt jeg husker heller ikke stå i $. Pas lidt på med at
bestille fra lande udenfor EU, da tingene kan blive belagt med told, moms
etc. Disse problemer mener jeg du undgår i EU.
mht. til årgangene på bogen tror jeg roligt du kan købe den, tror bare det
skyldes at manualen er skrevet i 1997, eller måske er modellen udgået på det
engelske marked.
Mvh
Anders O

Fra : Christian Knudsen

Dato : 13-06-02 22:16

"[8260]Anders Olesen" <9822@nospam.e.iha.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skyldes at manualen er skrevet i 1997, eller måske er modellen udgået på

hej Anders

Ja det er rigtigt, det var www.amazon.com jeg havde været inde på. Problemet
er bare, nu jeg har været inde hos www.amazon.co.uk, at de ikke har bogen
overhovedet (?!?! - suk ) eller jeg kan i hvert ikke finde den.
andre billige gode forslag?

mvmch
christian

Fra : Jan Madsen