sv650s fra agedrup mod odense C
Fra : Pusterummet

Dato : 13-06-02 12:53

Hvem var du?
Anyway du fyrrede den max af ind mod Odense og gemte dig under kåben, jeg
fulgte efter med min rf600 (faktisk troede jeg sv650 var sværrere at følge,
måtte flere gange slippe gassen blidt, endda uden at ligge i
slipvinden. ), men jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken udstødning du
har på, da den lød rigtig fed og dyb. Jeg har en m8 der søger netop sådan
en.

Fra : Freddy Lang

Dato : 13-06-02 13:16

"Pusterummet" <pust@mailnospam.dk> wrote in message
> [...]
du
> har på, da den lød rigtig fed og dyb. Jeg har en m8 der søger netop sådan

Det var desværre ikke mig, men hvis du (din makker) søger et råvejern til
SV'eren, kan jeg anbefale den, jeg selv kører med: Micron High-level full
system med oval titanium potte. Min bror kører med en Two Brothers (ja,
sjovt sammentræf) med oval carbon på hans SV'er, og da han fik cyklen, var
potten faktisk brændt totalt tør for dæmpemateriale. DET var der også noget
lyd i.

Spiller pengene ingen trille, skal man (efter sigende) gå efter Akrapovic
eller Yoshimura. Det skulle vist være "cream of the crop".

Så vidt jeg har hørt og læst, opnår man ikke noget specielt med en slip-on,
men derimod skulle et full-system samt en omdysning/justering være vejen
frem.

Mvh
Freddy
SV 650 S (K1)