Hvordan piller jeg kåbeglasset af en CBR60~
Fra : thm

Dato : 12-06-02 16:14

Hej!

Jeg skal have skiftet kåbeglasset på min CBR600 F3. Jeg har ikke rigtig
skruet i kværnen før, så jeg ved ikke lige hvor meget der skal skrues af
før jeg kan komme til at fjerne kåbeglasset! Umidedlbart ser det ud til
at jeg er nødt til at fjerne hele kåbesiden, kan det passe?
Er der evt. nogen der har et link til et komplet skema/diagram på nettet
der viser hvordan sådan en knallert er skruet sammen?

Mvh.
Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Jonas Holt

Dato : 12-06-02 17:01

> [...]
> før jeg kan komme til at fjerne kåbeglasset! Umidedlbart ser det ud til
> at jeg er nødt til at fjerne hele kåbesiden, kan det passe?

Køb da en Clymer eller Haynes, fx ved Køster i Randers.

På min skal jeg have spejlene af og derefter kan kåbeglasset mingeleres af
med lidt snilde.

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Gundersen

Dato : 12-06-02 22:15

Hejsa

> Køb da en Clymer eller Haynes, fx ved Køster i Randers.

Hvor ligger den henne?

Jeg mangler en til min Bandit....

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-06-02 22:31

> Hvor ligger den henne?
> Jeg mangler en til min Bandit....

Køsters Motorboghandel
Østergade 9
8900 Randers
Tlf.: 86 42 66 13

kosters_motorboghandel@post.tele.dk

De skulle 'kun' have 590,- for en fotokopieret udgave af en værkstedshåndbog
til min XS400 Seca. Godt at jeg har en på PDF.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Gundersen

Dato : 13-06-02 18:20

Hejsa

> Køsters Motorboghandel
> Østergade 9
> 8900 Randers
> Tlf.: 86 42 66 13

> kosters_motorboghandel@post.tele.dk

Arr... Det er da rigtigt.... =)

> De skulle 'kun' have 590,- for en fotokopieret udgave af en værkstedshåndbog
> til min XS400 Seca. Godt at jeg har en på PDF.

Hmm.... Jeg kan få en Orginal Suzuki værksteds manual til 650,- ca..... hos SayJes...

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit