Køb af tasker i Tyskland
Fra : JK

Dato : 12-06-02 10:57

Hejsa

Er der nogen her i NG'en der kan anbefale en stor tysk MC forhandler
umidelbar syd for grænsen (Flensborg) som har et stort og godt udvalg i
tasker mv. Jeg er bla. på udkik efter nogle sadeltasker og tanktaske i nylon
til min GSF600S.
Jeg kikker specielt efter GIVI eller Oxford eller noget i samme kvalitit.
Nedenstående forretningers hjemmesider er gennemgået og jeg syntes ikke jeg
har fundet havd jeg søgte. Men ofte har disse hjemmesider kun et udsnit af
deres varelager så......... ?

http://www.biker-outfit.de/
Biker-outfis har en Oxford tanktaske i deres katalog men der findes jo mange
varianter i det mærke.

http://www.hein-gericke.de/shop2001/eurobike/eb_frameset.php?sessionID=8725d
3295023fa54476a756b4bedcf8e@44419137

Hele øvelsen går selvfølgelig i første række ud på at sparre nogle hårdt
beskatte og inflasions ramte kroner dernæst at få en tur ud af det.

Nogle forslag eller kommentare ??

Med venlig hilsen
Jesper (GSF600S der søger noget sommerferie tilbehør)

Fra : peterl

Dato : 12-06-02 11:00

Hvis du skal have Oxford, så prøv http://www.motorbikebob.com/ i England.
Hvis ikke de lige har hvad du søger på deres website, så skriv til dem og
spørg efter det, så skaffer de det som regel.
Jeg er 99% sikker på at de er de billigste...

Så kan du jo køre en tur et andet sted hen i mellemtiden...

-PeterL

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-06-02 11:26

Begge nævnte butikker har jeg kun gode erfaringer. Og skulle de ikke have
det på lager når du kommer, så sende de fragtfrit til dig. Det har jeg
prøvet i begge butikker uden probs.

Jeg kender ikke Oxford, men kan varmt anbefale Givi. Hvis du skal købe
givirack, så vær opmærksom på at der findes en lang række forskellige
designs. Hvad enten det er monorack eller et komplet rack og ikke alle
Givirack er lige kønne...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Richard Pade

Dato : 13-06-02 17:40

JK wrote:

> [...]
> tasker mv. Jeg er bla. på udkik efter nogle sadeltasker og tanktaske i nylon

MML Motorradzubehoer bor en del længere sydpå, men sender pr post órdre (kun
efterkrav, dvs +100 kr til DK postvæsen). Men hans Givi-priser er lave, så om
ikke andet kan du samenligne med dem:

www.mml-motorradzubehoer.de/Givi/givi.html

Hilsen
Richard