MOTO GP ASSEN
Fra : Michael [2760]

Dato : 11-06-02 21:12

Hej NG..

Hvis der er nogen der som jeg skal til NL og se GP D 26-29 Juni Så vil jeg
da gerne dele ud af min erfaring fra sidste år med hensyn til camping. Der
er et fodbold stadium som ligger i udkanten af Assen i gå afstand både til
byen & banen, der er gode bad & toilet forhold + man kan købe div mad til
rimelige priser. Når man kommer på mc bliver mc´een lukket ind i en
indhegning og man får et armbånd på som viser man hører til her, har man
ikke sådan et armbånd kan man ikke komme ind, og det giver lidt tryghed,
syntes jeg. En anden lille ting er, når man kommer står der en fotograf og
tager billeder Man har så senere mulighed for at købe billedet af sig selv
på sin mc når man ankommer til pladsen. Jeg kan ikke præsis huske prisen men
det er mellem 50 & 100 kr pr nat, jeg syntes ihvertfald det er pengene værd.
Når man kommer til Assen skal man kører efter DeSmelt som er et badeland.
Camping pladsen ligger lige overfor DeSmelt . Adressen er Stadsbroek 17
9405 BK Assen..
Vi ses i NL

Hilsen Michael FZR 1000 (som glæder sig )