Handsketest i det danske magasin Bike 7, j~
Fra : GRISEN

Dato : 11-06-02 01:40

Mit blad er forsvundet.
Det ville være kanon, hvis nogen kan skaffe testen til mig ???
....eller hvis nogen evt. vil sælge bladet til mig ???

mvh Jan

Fra : kh

Dato : 11-06-02 16:03

> Mit blad er forsvundet.
> Det ville være kanon, hvis nogen kan skaffe testen til mig ???
> ...eller hvis nogen evt. vil sælge bladet til mig ???

Jeg har bladet, men kan ikke scanne artiklen før imorgen når jeg kommer på
arbejde, da min egen scanner ikke virker. Jeg bor i Kolding, du må du da
gerne låne bladet.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 12-06-02 14:20

hvilke handsker vandt og var anbefalingsværdige ?

Lasse
RS154 (og mille) og skal have ny dragt og handsker

Fra : kh

Dato : 12-06-02 16:05

Nu har fået scannet testen ind på min gamle scanner. Jeg har postet 2
kvaliteter af testen i dk.binaer.motor

Low Quality "LQ" fylder ca. 0.5 MB, men er ikke så tydelig.
High Quality "HQ" fylder ca. 15 MB. og ligger i den kvalitet min billige
skod scanner kan klare.

Jeg håber i kan bruge det.

/kh

Fra : GRISEN

Dato : 12-06-02 19:48

Skidtfisk.... jeg skrev "Bike 7, juni 2001", men mente "Bike 6, juni 2001".
I den første del testede de vist komfort og lignende. I den andel del fokuserede de på slidstyrke og
sikkerhed.

Hvis nogen ligger inde med første del (Bike 6, juni 2001), så er jeg stadig meget interesseret.

mvh Jan