Hvem var det, der hentede en Trophy i Tysk~
Fra : Jan Petersen

Dato : 10-06-02 22:37

Interesseret i at få at vide hvad afgiften var

Mvh Jan Petersen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 10-06-02 23:56

"Jan Petersen" <jan_petersen@e-box.dk> wrote in message
> Interesseret i at få at vide hvad afgiften var

Det var vist mig
Har du interesse i en sådan? Jeg skal hilse og sige, at den faktisk er ret
lækker at køre på

Den endelige afgift er endnu ikke fastlagt. Der findes tilsyneladende kun
min og så én mere her i landet (så vidt jeg ved), så Told & Skat må ty til
sammenligning med "tilsvarende" modeller.

Nu er det jo heller ikke nemt at være Told & Skat, men jeg håber da, at de
har forhastet sig lidt og sat den foreløbige afgift vel højt, så jeg får
penge tilbage senere!

Hvis du påtænker at tage et eksemplar hjem, kan vi gerne diskutere videre
pr. email.

--
Jørgen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 11-06-02 07:43

> Hvis du påtænker at tage et eksemplar hjem, kan vi gerne diskutere videre
> pr. email.

Fortsæt endeligt her så os nysgerrige kan være med

/A

Fra : Ove Andresen

Dato : 11-06-02 17:28

Her er så den første trophy der er afgiftet eller forgiftet hos
told og
kasket i dk
prisen var for en model 92 iår 00 72088.00dkr pisse dyrt men der er prøvet
alt for at få reduktion i prei nen nej .
Men trods prisen er jeg godt tilfreds med cyklen kører godt.

--
Med venlig Hilsen
Ove Andresen

E-mail ovea@vip.cybercity.dk