Bandit 600 y2k02
Fra : Søren Dahl

Dato : 10-06-02 21:08

Hej NG

I dag gjorde jeg noget meget vildt - jeg solgte min TransAlp!!!!

Jeg har i stedet købt en Bandit 600 - den gamle TransAlp var begyndt
at volde mig noget så grusomme problemer - (har kørt 91.000 tusinde.
Jeg fik 50.000 for den :)

I morgen skal jeg så hente min sprit nye Bandit - jeg kan ikke ligge
skjul på min kriblende glæde. Men bare rolig - jeg vender tilbage til
Enduro maskinerne - om nogle år - vil jeg tro. Jeg skal stadig have
mig en BMW 1150 GS - det ligger helt fast :)

MVH Søren
- TransAlp - 1. nat endnu
- I morgen Bandit 0 km :)))))))))

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 10-06-02 22:44

Hopla...

>- har kørt 91.000 tusinde.
Du mener vist 91.000 - og ikke 91.000.000 - ellers har vi da en
rekordholder...

- Tillykke med den nye cykel!

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 11-06-02 17:06

"Søren Dahl" <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Enduro maskinerne - om nogle år - vil jeg tro. Jeg skal stadig have
> mig en BMW 1150 GS - det ligger helt fast :)

Tillykke med din Bandit! Den bliver du garanteret glad for

Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Pein

Dato : 15-06-02 22:16

"Søren Dahl" skrev ...

> - den gamle TransAlp var begyndt at volde mig noget
> så grusomme problemer - (har kørt 91.000 tusinde.
> Jeg fik 50.000 for den :)

Det var vist ikke så ringe et salg.
Det var lige der omkring min begyndte at give problemer, jeg var bare ikke
helt klar over det dengang.
Nu er den blevet møffet så meget med, at den vist klarer mange kilometer
endnu.
--
Pein
TransAlp (ca. 145.000 km.)