MC-uheld på Vermlandsgade i aftes - æv
Fra : Claus Rolsted

Dato : 09-06-02 21:45

Uheld i aftes på Vermlandsgade på Amager/Kbh ved krydset mellem ISO og
Jet-tanken.
Der var ikke så meget at se, da jeg kom forbi, men det så ud som om, at en
gammel madkasse havde krydset over i mc'ens vejbane under et venstresving.
Jeg håber han slap uskadt fra det........

Er der nogen, som har hørt noget??

Varmen stiger folk til hovedet, og folk har tusind andre ting end trafikken
at holde øje med. Pas nu på derude, ikk'.....

--
mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : m.grewy

Dato : 09-06-02 22:32

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
trafikken
> at holde øje med. Pas nu på derude, ikk'.....

Og vi var også ude for et lille uheld her i aften da en lastbil havde smidt
diesel olie i en rundkørsel ved netto i tørring.
Der skete heldigvis ikke så meget ud over at hende der sad bagpå skulle en
tur på skadestuen, da hun sikkert havde fået en lille forstuvning.
Og Motorcykel skulle selvfølgelig på værksted, men skide være med den, det
er jo kun materiale.
Men sikke mange folk der kommer i arbejde (2 Ambulance folk, 10
falckredder,2 politifolk,1 indsatsleder og en 1 dansk autohjælp)

Michael
Michael

Fra : Palle Christensen

Dato : 09-06-02 23:14

"m.grewy" <grewy@fjern.mc-chaufforerne.dk> wrote in

> [...]
> Men sikke mange folk der kommer i arbejde (2 Ambulance folk, 10
> falckredder,2 politifolk,1 indsatsleder og en 1 dansk autohjælp)

Korrektion! Jeg må desværre rette dig Michael - håndleddet er brækket!
Måske kan de sætte hende sammen, ellers skal hun opereres.

Fra : m.grewy

Dato : 10-06-02 04:15

"Palle Christensen" <palle@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> Korrektion! Jeg må desværre rette dig Michael - håndleddet er brækket!
> Måske kan de sætte hende sammen, ellers skal hun opereres.

Nå det er brækket :(

Fra : Christian Stidsen

Dato : 09-06-02 22:51

> Varmen stiger folk til hovedet, og folk har tusind andre ting end
trafikken
> at holde øje med. Pas nu på derude, ikk'.....

Passer alt hvad vi kan, men der er nok noget om det med varmen.
Var ved at blive mere eller mindre påkørt tre gange i løbet af en time
søndag eftermiddag. Det har jeg nu aldrig prøvet før...

Christian
--
FZS600

Fra : Jon Larsen

Dato : 10-06-02 18:18

"> > Varmen stiger folk til hovedet, og folk har tusind andre ting end
> trafikken
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jep.. det er ikke noget at kimse af, at sidde i en brandvarm bil, med radio
oppe på " Extremt larm" mens man sveder, og ungerne skriger, konen er sur
osv osv.. ( find selv på flere ting)

Hver gang det er godt vejr glæder jeg mig vildt over at jeg ikke skal sidde
indespærret i såen et læskur

--
Jon Larsen ( som osse passer på )
Gixxer 250 ( vroouummm )

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-06-02 20:55

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jep.. det er ikke noget at kimse af, at sidde i en brandvarm bil, med
radio
> oppe på " Extremt larm" mens man sveder, og ungerne skriger, konen er sur
> osv osv.. ( find selv på flere ting)

LOL, ja verden er vidunderlig! Jeg holdt ved siden af en ungersvend på en
CBR600 forleden. Ulidelig varm dag. Jeg kunne faktisk SE sveden løbe på hans
ansigt, inde i min kølige bil med air-condition, mens jeg rakte ud efter min
kolde Cola og justerede volumen lidt op (uden at flytte hænderne fra rattet)
da mit favoritnummer dukkede op på CD'en. Jeg har ingen unger, bilen har
bedre akustik end min stue (op til ca. 160km/t) og konen var klar hjemme med
de kolde øl - hun ved jeg elsker dem når jeg kommer hjem i bilen, efter en
god dags motocross.

> Hver gang det er godt vejr glæder jeg mig vildt over at jeg ikke skal
sidde
> indespærret i såen et læskur

Jeg kører faktisk helst bil på de rigtig varme dage, de sjove mc dage er om
foråret og efteråret - lige nu er det alt for varmt til at tage mc tøj på -
jeg kan nå at svede allerede inden jeg når hen til motorcyklen!

Rittig

Fra : Claus Rolsted

Dato : 14-06-02 16:21

> (..) og konen var klar hjemme med
> de kolde øl - hun ved jeg elsker dem når jeg kommer hjem i bilen, efter en
> god dags motocross.

Du har det godt, hva' .... Hun er god ved dig, hende Ann.... Har hun en
søster i overskud?

> [...]
på -
> jeg kan nå at svede allerede inden jeg når hen til motorcyklen!

hmmm, det siger vel mere om dig og din kondition end om mc-kørsel generelt??

--
mvh. Claus Rolsted - som ikke håber at min kæreste følger med i denne gruppe
:-/

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-06-02 17:40

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Du har det godt, hva' .... Hun er god ved dig, hende Ann.... Har hun en
> søster i overskud?

Og både Ann og søsteren har mc kørekort, men du kom for sent - søsteren er
også gift med en motorcyklist (en af mine off-road klubkammerater).

> hmmm, det siger vel mere om dig og din kondition end om mc-kørsel
generelt??

Nah, her tænkte jeg mere på hvor ulidelig varmt det kan blive under alt
sikkerhedsudstyret på en varm sommerdag.
Men du har iøvrigt ret - jeg er ikke vild med at køre løb på de varme
sommerdage, jeg har tit problemer med at drikke nok under løbet. Når
temperaturen bevæger sig over 20 grader syns jeg ikke det er så sjovt mere.
Gudskelov er det jo ofte overskyet.

Nej, jeg syns bare der havde sneget sig lidt "øj, hvor er de dumme, de
bilister" ind i tråden, og jeg kører jo en del i bil, så jeg er da bilist.
Men jeg kører også en del på mc, og ret intenst når jeg kører.

Rittig

Fra : Claus Rolsted

Dato : 15-06-02 16:18

> Nej, jeg syns bare der havde sneget sig lidt "øj, hvor er de dumme, de
> bilister" ind i tråden, og jeg kører jo en del i bil, så jeg er da bilist.
> Men jeg kører også en del på mc, og ret intenst når jeg kører.

Jamen, det er da også bare helt i orden

--
mvh. Claus Rolsted - uden bil og uden MC - men forhåbentlig ikke alt for
længe endnu for så vidt angår sidstnævnte

Fra : Richard Pade

Dato : 10-06-02 18:37

Claus Rolsted wrote:

> [...]
> gammel madkasse havde krydset over i mc'ens vejbane under et venstresving.
> Jeg håber han slap uskadt fra det........

En af mine venner var på stedet og så lidt af uheldet, hun var stadig chokeret,
da min kone mødte hende kort tid efter: En 2CV kørte tilsyneladende ud foran
en mc i krydset - mc-føreren blev slynget hen over bilen. Hans/hendes skæbne
kender jeg ikke, men som sagt det skulle have set ret voldsomt ud.

Richard

Fra : Claus Rolsted

Dato : 14-06-02 16:22

"Richard Pade" <richardDOTpade@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
skæbne
> kender jeg ikke, men som sagt det skulle have set ret voldsomt ud.

Puha, jeg håber han/hun klarede det nogenlunde fornuftigt igennem.....

--
mvh. Claus Rolsted, som nu er færdig med sidste eksamen og ENDELIG kan tage
kørekortet