Forgaffel pakning!!
Fra : LRP

Dato : 07-06-02 23:19

Hej gruppe...

For et lille års tid siden skiftede jeg begge pakninge i forgaflen da den
ene pakning var utæt. Samtidig sleb jeg forsigtig på rørene hvor der så ud
til at være stenslag således at disse grater ikke sled hul. For et par dage
siden begyndte den samme side af forgaflen igen at lække . Er der nogle
af jer der har nogle tips til hvad problemet kan være eller bare gode råd om
hvordan man bedst forebygger at det sker igen.

M.v.h. Laurits Peteresen
Yamaha XJ750

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-06-02 00:43

LRP <Gator@post5.tele.dk> skrev i en
> [...]
om
> hvordan man bedst forebygger at det sker igen.

Uden at vide det med sikkerhed, men udfra at jeg har hørt før, at det ret
hurtigt bliver utæt igen: Det er sikkert slør i rørføringen der belaster
pakningen. Om det kan udbedres ved jeg ikke.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Kenneth S

Dato : 10-06-02 13:36

"LRP" <Gator@post5.tele.dk> wrote in message
> [...]
om
> hvordan man bedst forebygger at det sker igen.

Poler benene op med Autosol, før du smider de nye (Genuine Yamaha) pakninger
på.

Brug de gamle pakninger til at skubbe de nye i benet.

Det er et af de steder hvor det rent faktisk kan betale sig at købe
originalt.

Kenneth
R1