GSX 600 eller SV 650
Fra : JACOB CLAUSEN NIELSE~

Dato : 07-06-02 12:02

Da jeg går og overvejer at købe min første MC og har set mig lidt lune på
enten en suzuki GSX 600 F eller SV 650 S. Jeg dog hørt at der er problemmer
skulle være nogle problemmer med GSX´en, så det vil jeg gerne have
bekræftiget. Tak.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-06-02 12:33

Det er to forskellige MC'er. Prøv dem, og du vil være tættere på en
afgørelse. Men umiddelbart så ville jeg foretrække SV'eren bl.a fordi den er
vandkølet. Og det er rigtigt at knasterne på GSXF har et dårligt ry. Men om
det også gælder den nye model ved jeg ikke.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Freddy Lang

Dato : 07-06-02 12:48

"JACOB CLAUSEN NIELSEN" <j.c.nielsen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
problemmer
> skulle være nogle problemmer med GSX´en, så det vil jeg gerne have

Jeg ville nok helt klart anbefale SV'eren, men det er nok ikke baseret på en
særlig objektiv vurdering, da jeg selv har en SV'er. Men jeg har da haft den
et år nu, og den har ikke givet mig nogen form for kvaler overhovedet.
Modsat kan jeg ikke udtale mig om GSX'eren, for den har jeg ikke noget
kendskab til.
Men du skal kunne "tåle" SV'eren... forstået på den måde, at en V2'er virker
meget mere brutal i motorgangen, det kan slet ikke sammenlignes med en
række-firer som GSX'eren. Så hvis du er til motorgang som en symaskine, skal
du nok holde dig fra en SV'er.

Ellers vil jeg da bare ønske held og lykke med hvad du nu finder ud af.

Mvh
Freddy
SV 650 S
"Bikers don't die... they get killed"

Fra : Adam Christensen

Dato : 07-06-02 16:55

> [...]

problemmer
> skulle være nogle problemmer med GSX´en, så det vil jeg gerne have

Det kan jeg ikke, men jeg har haft begge modeller og vil klart anbefale
sidstnævnte. Kort fortalt er forskellen at GSX'eren føles stor og tung;
SV'eren lille og væver.

--
Adam