Slipon- el. komplet udstødning. GS500E
Fra : Morten Nielsen

Dato : 07-06-02 11:28

Hejsa alle!

Jeg ved vi har haft meget om dette men jeg ville gerne have et par svar
muligheder og evt hvad man får ud af det :)

Jeg har en ny Suzuki GS500E med fuldkåbe som jeg gerne vil have en lidt
dybere buldren ud af.. det gør ikke noget med at få flere heste eller et
hurtigere optræk. da jeg syntes den er ok nok til mit formål..

1. Slipon.. nogen der kender noget til det til min model og evt hvad man
skal gøre osv?
Hvis jeg kunne nøjes med en slipon bare for at få en federe lyd en standard
potten hvad kan man så få? evt link eller billede eller forhandler i
danmark :)

2. Komplet sæt.. dvs det hele.. der ved jeg at derer Laser eller BSM..men er
der andre mulighede?

Håber nogen kan hjælpe :)

Mvh
Morten -Xena- Nielsen
TMC
#260 DMCN

Fra : Kim K

Dato : 07-06-02 11:50

> [...]
> muligheder og evt hvad man får ud af det :)
>
> Jeg har en ny Suzuki GS500E med fuldkåbe som jeg gerne vil have en lidt

måske et par borede huller i udstødningen kan gøre det -ligesom på
knallerten i tidernes morgen*g*

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-06-02 14:44

"Morten Nielsen" <morten@reds.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> danmark :)
>
> 2. Komplet sæt.. dvs det hele.. der ved jeg at derer Laser eller BSM..men

Så vidt jeg husker , er udstødningen i et stykke på GS 500 ?,
så jeg ville ikke købe en slip on, da jeg så skulle ødelægge en meget dyr
(?) original udstødning !

Så et fuldt system på cyklen, så har du også mulighed for at fortryde, og
sætte din originale udstødning på igen

http://www.laser-jama.nl/

http://www.bsm-exhausts.com/english/index_en.html

http://www.holtugmc.dk/

http://www.ambi-bike.de/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 07-06-02 19:23

> [...]
> danmark :)
>
> 2. Komplet sæt.. dvs det hele.. der ved jeg at derer Laser eller BSM..men

Jeg kan varmt anbefale komplet Laser system, det giver en herlig lyd!
(næsten V2)

Venlig hilsen Rune (Bandit600) (tidl. GS500E med Laser)
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Peter Graff

Dato : 08-06-02 19:32

Da jeg var nede hos vordingborg mc for noget tid siden havde de et fuldt
laser system hængende jeg mener det var brugt og kostede 2-3000. Prøv at
ring om de stadig har det.

MVH

Peter Graff