Cykel speedo med lys
Fra : Søren Lindholt

Dato : 03-06-02 22:56

Så er der en special Sigma udgave til MC brug med lys og kontrollamper og
det hele
www.on2wheels.de, nr 122721.
De har også specielt monteringskit til at sætte om gaffelbenet.

--
Søren

Fra : Steen Schmidt

Dato : 03-06-02 23:03

> Så er der en special Sigma udgave til MC brug med lys og kontrollamper og
> det hele
> www.on2wheels.de, nr 122721.
> De har også specielt monteringskit til at sætte om gaffelbenet.

Den er da godtnok megastor....

Mvh
Steen

Fra : S.G

Dato : 04-06-02 00:25

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der en special Sigma udgave til MC brug med lys og kontrollamper og
> det hele
> www.on2wheels.de, nr 122721.
> De har også specielt monteringskit til at sætte om gaffelbenet.
Louis, gericke og motoshop sælger en lille bitte grøn lampe til montering.
Den fylder intet

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-06-02 08:32

> Så er der en special Sigma udgave til MC brug med lys og kontrollamper og

Den er ikke ny og desværre temmligt stor. Polo har derimod en lille "krans"
med 2 lysdioder der er væsenligt mere elegant. Hvis der er nogen nær
københan der alligevel bestiller noget fra Polo vil jeg gerne have sådan en
med.

/Anders

Fra : Arvid Løvik

Dato : 04-06-02 12:59

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:adhq5g$365$1@sunsite.dk...
> [...]

Hei,
her er bilder av Sigma m/lys , kan bestilles og sendes everalt fra POLO i
Heide.
http://lovik.tripod.com/Sigma.html

Mvh
Arvid

Fra : Allan jørgensen

Dato : 05-06-02 17:53

"Arvid Løvik" <arvid@(nospam)lovik.net (REMOVE NOSPAM from adress!!)> skrev
i en meddelelse news:rY1L8.358$G54.54015@news01.chello.no...
> Hei,
> her er bilder av Sigma m/lys , kan bestilles og sendes everalt fra POLO i
> Heide.
> http://lovik.tripod.com/Sigma.html

Det er jo den jeg har på min maskine, og som Anders M. tog nogle billeder af
sidste år. den er bare kanonfed og har virket perfekt i 3 år.

Allan(fzr600us)sigma BC800 med lys

Fra : Richard Pade

Dato : 05-06-02 22:46

"Allan jørgensen" wrote:

> [...]
>
> Det er jo den jeg har på min maskine, og som Anders M. tog nogle billeder af
> sidste år. den er bare kanonfed og har virket perfekt i 3 år.

Og jeg kan stå inde for, at Sigmaen ihvertfald ikke syner stor - den falder
rigtig godt ind i de andre instrumenter på Arvids Honda GB 500 "650 Schottmeier
Special" Clubman, som jeg havde fornøjelsen at se og prøvetrille, da Arvid
hentede den fra tuning i weekenden nord for Hamborg. Fed cykel, den Sigma sidder
på nu - hold øje med Arvid hjemmeside, når han får lagt beskrivelsen af den
tunede GB på!

Richard

Fra : Lars Myrthu Rasmusse~

Dato : 06-06-02 17:15

Hej

Sidder lige og kigger på Polo's www. Er det denne med indbygget lys?
60120200470 Sigma BC 800 Targa 24.95

Og det er det eneste man skal have fra dem for at få skidtet til at virke
med lys?

mvh Lars

"Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOsporty.dk> wrote in message
> [...]
af
> sidste år. den er bare kanonfed og har virket perfekt i 3 år.

begin 666 transparent.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

begin 666 euro_10_bold.gif
M1TE&.#EA"0`)`( ``````/___R'Y! $```$`+ `````)``D```(1C(%HH0?\
-5IK+5==JAK;#%!0`.P``
`
end

Fra : Lars Myrthu Rasmusse~

Dato : 06-06-02 17:24

Hmm sådan et fjols. Jeg kunne jo bare have læst videre på web siden

Fra : Richard Pade

Dato : 06-06-02 20:23

Lars Myrthu Rasmussen wrote:

> Hmm sådan et fjols. Jeg kunne jo bare have læst videre på web siden

Tja, selverkendelse er en god ting ;)

Richard