GSF 600 S Bandit 99´ eller 2000´ hvad er b~
Fra : Michael Hjorth Ander~

Dato : 03-06-02 07:42

Hej !

Jeg går og overvejer at købe en brugt Bandit fra 99´ eller 2000´ . Er der
noget man skal være opmærksom på ?
Hvad er forskellen mellem de to modeller ? (de er begge S´er d.v.s med kåbe)

Tak for hjælpen !

Mvh Michael

Fra : Morten Dahl -

Dato : 03-06-02 08:34

"Michael Hjorth Andersen" <mhj@eterra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget man skal være opmærksom på ?
> Hvad er forskellen mellem de to modeller ? (de er begge S´er d.v.s med

´00 maskinen er den faceliftede version. meget anderledes at køre på end den
gamle. lidt tungere men mere komfortabel..

Jeg ville gå efter ´00 modellen (GSF600SY) den kan godt tænkes jeg kender en
der har sin til salg snart. metalblå og har gået ca.20Kkm. og med wingrack
på. Han er nemlig blevet forelsket i en ZZR1200, så når det økonomiske er
kommet på plads bliver han vist kawaejer

-
Morten Dahl

Fra : Michael Hjorth Ander~

Dato : 03-06-02 08:53

Det lyder eller godt !
Hvad siger din erfaring dig omkring det styr der sidder på Bandit. Er det
ikke vel højt ?

Jeg er da meget interesseret i din kammerats mc. Ved du noget om hvornår han
vil sælge ? Med det her gode vejr kan man jo næsten ikke vente.
Hvad ville den koste og hvor bor han ?

Jeg håber på at høre fra dig igen.

Mvh Michael

Fra : Morten Dahl -

Dato : 03-06-02 12:03

> Det lyder eller godt !
> Hvad siger din erfaring dig omkring det styr der sidder på Bandit. Er det
> ikke vel højt ?

Tjoe, man sidder lidt i lokumslæserstilling på den, men det er jo et
temperement spørgsmål. Den er behagelig på langture (har ca. kørt 3500km på
den cykel efterhånden!!) nu er jeg mere til sports og sportstourere, men
banditten er med få modifikationer den bedste/billigste allround nye cykel
jeg kan komme i tanke om..

> Jeg er da meget interesseret i din kammerats mc. Ved du noget om hvornår
han
> vil sælge ? Med det her gode vejr kan man jo næsten ikke vente.
> Hvad ville den koste og hvor bor han ?

Nej jeg ved ikke lige hvor langt han er, han venter på noget erstatning for
en arbejdsulykke, og mht pris ved jeg intet. det var også mere sådan for
sjov. Men vi bor begge i Vejle. og det skulle ikke være umuligt om du mod et
par bajere bagefter kunne tigge dig til en prøvetur.

-
Morten Dahl

Fra : m.grewy

Dato : 03-06-02 15:13

det skulle ikke være umuligt om du mod et
> par bajere bagefter kunne tigge dig til en prøvetur.
>
> -
Man skal bare drikke Lau fuld så er han bare imponeret af at man tør at
sætte livet på spil på en 600 bandit :)
Nej det er selvfølgelig en fin maskine til de penge.

Michael

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 03-06-02 17:52

"Morten Dahl -" <news@FJERNmekasign.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Du kan bare montere clip-on styr!
så kommer du til at sidde mere forover bøjet, jeg er blevet meget gladere
for min Bandit600 efter det kom på!
(se min hjemmeside for billeder) http://www.geocities.com/rromdal/

Venlig hilsen Rune

Fra : Morten Dahl

Dato : 03-06-02 23:15

"Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du kan bare montere clip-on styr!
> så kommer du til at sidde mere forover bøjet, jeg er blevet meget gladere

Hvis banditten var min blev det sku til mere end et par clipóns. så skulle
den ha GSX-R600 forende og bagende. samt være af type GSF1200

-
MOrten Dahl

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 04-06-02 16:06

> Hvis banditten var min blev det sku til mere end et par clipóns. så skulle
> den ha GSX-R600 forende og bagende. samt være af type GSF1200
>
> -
> MOrten Dahl

Ja ja. De rige har mange glæder...
Ved du om bag og forgaffel, fra GSX-R600 passer på Banditten? for så lyder
det som et projekt, når tiden og pengene kommer

Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-06-02 22:21

Morten Dahl - wrote:
>.....Han er nemlig blevet forelsket i en ZZR1200, så når det
> økonomiske er kommet på plads bliver han vist kawaejer

Stadigvæk??
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Dahl

Dato : 03-06-02 23:16

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Stadigvæk??

øhh? Jes har din mor ikke lært dig at holde igen med snapsen på hverdage??

-
Morten Dahl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-06-02 11:38

Morten Dahl wrote:

> øhh? Jes har din mor ikke lært dig at holde igen med snapsen på hverdage??

*hrmpf* Jeg regnede med at det med zzr'en bare var sådan en
forårsforelskelse, men jeg tog jo åbenbart fejl ...men det er sgu en
kraftig dame