Gummi på forrør. ;o(
Fra : Jobak

Dato : 02-06-02 22:22

Hej alle
Jeg har fået mig en dejlig Kawasaki Z400 fra 77. -> kanon 2-cyl.
Der er sat andre potter på, hvor forrøret går lige under gearskift+bagbremse
IKKE SMART !!!
Jeg kan simpelthen ikke undgå at få min gummisål på røret engang imellem,
med deraf efterfølgende pusning af forrørene..
Kunne selvfølgelig købe nogle støvler med læderbund.
Er der et eller andet man kan "klistre" på forrørene lige der hvor støvlerne
rammer ?
Eller er opskriften: SKIFT DOG DE FORRØR ?

på forhånd tak

Jørgen Bak Christensen

Fra : Freddy Lang

Dato : 03-06-02 00:09

"Jobak" <jobak@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
støvlerne
> rammer ?
> Eller er opskriften: SKIFT DOG DE FORRØR ?

Jeg har eftermonteret et High level (oplagt) Micron på min SV'er, og har
efterfølgende haft det samme problem med sålebunde på røret, og tilsvarende
manglende sål på nogle af mine højresko. Jeg har overvejet at "snedkerere"
en eller anden form for beskyttelsesplade til at montere på røret lige der
hvor problemet er, blot med nogle få millimeter luft mellem pladen og selve
røret. Jeg er ikke nået så langt med "projektet", men det virker for mig som
den nemmeste og hurtigste løsning. Måske du kunne bruge samme løsning,
såfremt der altså er den fornødne plads til det. Der skal jo lige være nogle
millimeters frigang, dels til selve pladen, dels til luftmellemrummet. Og så
stadig plads nok til at du også kan have din fod hvor den skal være.

Mvh
Freddy
SV 650 S
"Bikers don't die... they get killed"

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 03-06-02 08:14

millen kunne havde haft det samme problem med at sålen kunne ramme, men de
har svejset lidt ståltråd henover ....så i kunne måske se en løsning ved at
køre til den nærmeste mc pusher der har en mille stående og blive
inspireret....

Lasse

Fra : Steen Schmidt

Dato : 03-06-02 13:25

> Jeg har eftermonteret et High level (oplagt) Micron på min SV'er, og har
> efterfølgende haft det samme problem med sålebunde på røret

Den samme udstødning havde jeg på min sidste SV'er, og der havde jeg ikk en
og et problem? Er det fordi i bruger almindelige sko i stedet for
MC-støvler?

Mvh
Steen