Hey Gundersen....
Ved udluftning, skal du pumpe tryk på bremsesystemet...hold pedalen i bunden
mens du løsner den ene luftskrue... Når der så løber væske ud, skulle der
gerne komme luft med ud. Når du når i bund med pedalen, lukker du for
luftskruen, og pumper påny tryk på systemet...Dette gøres indtil der ikke er
mere luft i .Prøv et par gange med hver luftskrue.......
Det kan oxo være din hovedbremsecylinder der er kaput??? ( sidder der sådan
en på en gsf??). Eller pakninger i den bagerste kaliber.??? Forkromningen på
stemplerne i kaliberen kan nogen gange begynde at skalle af. Jeg har selv
skiftet stempler i kaliber med pakning, og nyt pakningssæt i
bremsecylindren, da jeg ligesom dig mærkede 0 bremseeffekt lige pludselig på
den bagerste kailber....
Løsning: Nyt pakningssæt til dig.
Brian W.
"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3CFA3A77.7060506@tdcadsl.dk...
> Hejsa
>
> I dag, da jeg var ude at Cruise, trotte jeg pludseligt Bagbremse
> pedalen, i mod kåben...... (Den bremsede næsten ikke)
>
> Jeg tjeckede om der var løbet væske ud nogen steder, men det var der
> tilsyneladende ikke..... Slangen, Kaliberen, og pumpen var helt tøre.
> (uden på).
>
> Jeg tjeckede væskestanden, i beholderen, Men den var ved Max, næsten.
>
> Hvorfor er den bare lige pludselig holdt op med at virke?
> Man har godtnok kunnet trykke den et godt stykke ned førhen, men ikke i
> mod kåben.
>
> Nå, men da jeg kom hjem, og smed den på liften, prøvede jeg og se om jeg
> kunne finde ud af at udlufte den, men uden held.
> Der sider 2 udluftnings skruer, een på hver side af kaliberen.
> Hvordan skal jeg gøre? Først den ene og så den anden? eller ? Hvilken
først?
>
> Gode, hurtige råd modtages gerne.
>
> Mvh Emil
> --
>
www.Scooterzone.dk
> Suzuki GSF 400 Bandit @ uden bremse effekt bag på! ;-(
>