Kåbeglas...
Fra : Freddy Lang

Dato : 02-06-02 13:46

Jeg var nede ved en lokal mc-pusher i går i andet ærinde, og syntes jeg lige
ville høre prisen på et kåbeglas til min SV'er. De havde to forskellige
mærker, det ene var vist MTB eller noget i den stil, og de laver ikke glas
til SV'eren. Det andet var franske Ermax, som jo laver næsten alt, og i
næsten hvilken farve man kunne tænke sig. Jeg vil nu bare nøjes med et
mørktonet Double Bubble. Den skulle de have 1199,- for! Er det dyrt, eller
er det prisen? Det andet mærke kostede typisk 749,- uanset næsten hvilken
maskine man ville have til (blot var SV'eren ikke i deres program).

Ved nogen, hvor man eventuelt kan få et godt kåbeglas til lidt billigere
penge? Det skal som sagt være et Double Bubble i mørktonet glas.

Mvh
Freddy
SV 650 S
"Bikers don't die... they get killed"