data
Fra : MN

Dato : 01-06-02 19:24

Hej jeg tænker på at købe en honda cb 400n '83 er der nogen der har alle
data samt om der er el start skiver på for og baghjul osv på en sådan gammel
svend el en henvisning til en side ??
mikael
( ps er ved at tage mc kort ) derfor den ringe forstand (endnu !!)

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 01-06-02 20:39

> Hej jeg tænker på at købe en honda cb 400n '83 er der nogen der har alle
> data samt om der er el start skiver på for og baghjul osv på en sådan
gammel
> svend el en henvisning til en side ??

Hej Mikael

Hvis du har en FTP-klient kan du gå ind på dfm.myftp.org
ID er dfm og det samme er password.

Der vil du kunne finde en samling af MC-Revy, hvor du blandt andet kan finde
CB400N.
Ifølge databladet har den både kick- og elstart, 43 hk, 33 Nm, dobbelt
skivebremse foran og tromlebremse bagpå.

mvh
Jens
GSX600F
DT175

Fra : MN

Dato : 02-06-02 07:15

Hej
ØHHH det ved jeg ikke om jeg har hvad er det når jeg skriver adressen kan
explorer ikke finde adressen.
VH mikael

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 02-06-02 08:50

"MN" <mlv@get2net.dk> wrote in message
> Hej
> ØHHH det ved jeg ikke om jeg har hvad er det når jeg skriver adressen kan
> explorer ikke finde adressen.
> VH mikael

Hvis du vil bruge Explorer skriver du ftp://dfm.myftp.org/ og så ID samt
password.

Hvis du går ind på http://teliadk.tucows.com/ftpserver95.html , vil du finde
en liste med forskellige FTP klienter.

Jeg vil klart anbefale dig at hente en rigtig FTP klient, da det gør det
hele meget nemmere.

mvh
Jens

Fra : Michael K. S.

Dato : 02-06-02 08:56

On Sun, 2 Jun 2002 08:15:16 +0200, "MN" <mlv@get2net.dk> wrote:

>ØHHH det ved jeg ikke om jeg har hvad er det når jeg skriver adressen kan
>explorer ikke finde adressen.

Prøv :

ftp://dfm:dfm@dfm.myftp.org/MC%20Revy/

-M

Fra : MN

Dato : 02-06-02 11:07

Hej igen
Nej det virker ikke jeg prøver at logge på men kan ikke.

Mikael
<5njjfuoul16umatmh33dj5elrvbqaol2ds@4ax.com>...

Fra : Michael K. S.

Dato : 02-06-02 12:29

On Sun, 2 Jun 2002 12:07:06 +0200, "MN" <mlv@get2net.dk> wrote:

>Hej igen
>Nej det virker ikke jeg prøver at logge på men kan ikke.

Det var trist - Så har du nok en eller anden form for opsætning eller
begrænsning der ikke tillader det, for det link skulle være lige til
at anvende i MSIE (virker her),du får i stedet databladet direkte pr.
mail så.

Det direkte link til CB400'eren er iøvrigt :

ftp://dfm:dfm@dfm.myftp.org/MC%20Revy/83/MC%20revy%2083%20Honda%20CB%20400%20N.jpg

Men det kan du jo så nok heller ikke få til at virke )

-M

Fra : niho123

Dato : 07-08-02 08:19

Hej Jens,

Er det muligt at få lov at hente de mc revyer du nævner i tidligere
indlæg.

Mvh

Nicolai

http://www.kandu.dk/